![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Så jag brukar sätta namn 1.A återvinnas B msn konto med det hemliga fråga? Bara genom att känna till answer.Then ändrad återvinning och lösenord 2.A sedan används B: s e-post för att ändra lösenord på socialt nätverkande webbplats (bebo) Är detta olagligt i Storbritannien? |
|
| |||
| |||
| Gissar someones lösenord på något sätt som kallas "social engineering" och ja det är olagligt att få tillgång till ett lösenordsskyddat konto utan tillstånd. http://en.wikipedia.org/wiki/Social_...ring_ (säkerhet) |
|
| |||
| |||
| ok tack;) |
|
| |||
| |||
| LOL någon försöker vara en upptågsmakare och är nu orolig ............. |
|
| |||
| |||
![]() Aldrig en bra idé att försöka vrida säkerhet så här. Åtminstone du gjorde smart sak och kontrolleras första - eller åtminstone hoppas jag att du gjorde .. behöver jag kontrollera Jag kan fortfarande logga in på??
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Använda Vista utan lösenord | MJM | Windows-operativsystem | 18 | 29 august 2008 03:18 |
| Tyvärr har jag igen - Utskriftsproblem över nätet + Använda en dator | rbscooby | Nätverk, Modem & VoIP | 10 | 28 april 2008 13:58 |
| Använda en annulleras e-postkonto | atomicjenn01 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 3 februari 2008 13:48 |
| Remote Använda en dator gratis via LAN | vk3fcll | General Software Chat | 2 | 24 januari 2008 18:00 |
| Öppna nätverk från distans. | littleeddy | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 20 januari 2008 17:33 |
| Thread Tools | |
| |