![]() |
|
| |||
| |||
| Kan et betalingskort blive brugt til at perchase elementer fra internettet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, selv om jeg ikke tror solo betalingskort kan være.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også .... husker du ikke har nogen beskyttelse mod internet svindel, i modsætning til et kreditkort, hvor du har automatisk dækning for køb over £ 100.
| |||
| |||
| Op til den enkelte købmand, hvad de vil acceptere. Som philthomas sagde du ikke har nogen svig eller købe beskyttelse med et betalingskort. |
|
| |||
| |||
| Du kan bruge en solo-kortet på websteder såsom Play.com, Amazon, Paypal osv. Thats alle har jeg bliver 16! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan også få 3V kort, som du kan bruge en midlertidig kreditkort, kan du øverst op på dem ved hjælp af dit betalingskort, meget nyttig for PayPal konti Edit: Ikke sikker på, om det er tilgængelige i dit land selv, tænker på det! Men bør
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min computer vil ikke anerkende SD-kort. Noget galt med kortlæser | tommyd | Drives & flytbare medier | 6 | 15 November 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid-kort, TV tunner kortet og hukommelse til salg / handel | tardster | CJ Brugt Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Debetkort problemer! | Mike0001 | Off Topic Discussion | 2 | 23 april 2008 04:29 |
| Thread Tools | |
| |