![]() |
|
| |||
| |||
| Kan ett betalkort används för att perchase ex från Internet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, men jag tror inte solo bankkort kan vara.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Också .... Kom ihåg att du inte har något skydd mot Internet-bedrägerier, till skillnad från ett kreditkort där du har automatisk täcka inköp över £ 100.
| |||
| |||
| Upp till den enskilda säljaren vad de kommer att acceptera. Som philthomas sa att du inte har något bedrägeri eller köpa skydd med ett betalkort. |
|
| |||
| |||
| Du kan använda ett solo kortet på webbplatser såsom Play.com, Amazon, Paypal, etc. Det var allt jag har är 16! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan också få 3V kort som du kan använda en tillfällig kreditkort kan du top upp dem med hjälp av ditt betalkort, mycket användbart för paypal konton Edit: Osäker på om det finns tillgängliga i ditt land Men tänker på det! Men bör
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min dator kommer inte att erkänna SD Card. Inget fel med kortläsare | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortet tv tunner kortet och minne för försäljning / handel | tardster | CJ Används Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Betalkort LIDANDEN! | Mike0001 | Off Topic Discussion | 2 | 23 april 2008 04:29 |
| Thread Tools | |
| |