![]() |
|
| |||
| |||
| Begge mine personlige og fælles konto betalingskort er blevet klonet! Jeg fandt ud så sent som i sidste uge før modregning til Antwerpen. ![]() Som en af dem er næsten aldrig brugt Jeg går ud fra min bank har formået at "miste" detaljer for mig. Anyway over £ 800 var taget en via Coop rejse, og £ 100 i andre via Paypal. Vi kørte til Manchester lufthavn, og heldigvis parkering var pre-booket på et tredje kreditkort. Dette fungerer godt, som du stick, at kortet i maskinen ved ind-og udrejse for at bekræfte, ankomst og afrejse. Da vi kom til Antwerpen, uden problemer via VLM, opdagede jeg at jeg havde forladt kreditkort bagefter, formentlig i alkove på instrumentbrættet Jeg havde erstattet det til efter ind på parkeringspladsen, og i fuldt hensyn til alle, der måske ønsker at stjæle den, og vores bil! Således måtte vi ringer tilbage og annullere kreditkort. Nu havde jeg tre kort i min tegnebog, der var ubrugelig! Heldigvis er min kone havde et andet betalingskort til vores fælles konto, så hun tog ansvaret for penge! ![]() Kom tilbage på mandag for at finde både kort og bil intakt! På kontrol af mine konti, jeg fandt, at en yderligere £ 200 var blevet trukket tilbage fra vores fælles konto via Unibet International, på et kort, der ikke fungerede i Antwerpen. I dag BBC kører en rapport om, hvor fælles alt dette er. Blive advaret! http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/7362055.stm
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sorry for at høre, at Mike.
| |||
| |||
| Citat:
Den, der gjorde det ud til at vide, hvad mit overtræk grænser blev også! Jeg må indstille både til nul.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |