![]() |
|
| |||
| |||
| Zowel mijn persoonlijke en gezamenlijke rekening debetkaarten zijn gekloond! Ik ontdekte vorige week voor de instelling af naar Antwerpen. ![]() Als een van hen is bijna nooit gebruikt Ik neem mijn bank heeft weten te "verliezen" details voor me. Hoe dan ook meer dan £ 800 is genomen uit een via Coop reizen, en £ 100 van de andere via Paypal. We reden naar Manchester Airport en gelukkig parkeerplaats werd vooraf geboekt op een derde creditcard. Dit werkt goed als je je die kaart in de machine op in-en uitgang te bevestigen aankomst en vertrek. Wanneer we naar Antwerpen, zonder een hapering via VLM, Ik ontdekte ik had de creditcard achter, vermoedelijk in de alkoof op het dashboard had ik gelezen dat na het binnenrijden van de parkeergarage, en in het volle zicht voor iedereen die zou willen stelen en onze auto! Zo moesten we ring terug en annuleer de creditcard. Nu had ik drie kaarten in mijn portemonnee die zijn waardeloos! Gelukkig is mijn vrouw had nog een debetkaart op onze gemeenschappelijke rekening, zodat ze voor geld! ![]() Heb je op maandag terug te vinden zowel kaart en auto intact! Van de controle op de boekhouding Ik vond dat een verdere £ 200 was ingetrokken uit onze gezamenlijke rekening via Unibet International, op een kaart die niet aan het werk in Antwerpen. Vandaag de BBC is het draaien van een rapport over hoe algemeen dit alles is. Wees gewaarschuwd! http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/7362055.stm
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jammer om te horen dat Mike.
| |||
| |||
| Citaat:
Wie deed het leek te weten wat mijn overdispositie grenzen werden ook! Ik moet zowel op nul.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |