mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Betalkort LIDANDEN!

Reply

Thread Tools
Old 23 april 2008, 04:01
Givargruppen

Default Betalkort LIDANDEN!

Båda mina personliga och gemensamma konto betalkort har klonade! Jag fick reda på så sent som förra veckan innan man iväg till Antwerpen.

Som en av dem används sällan jag utgår från min bank har klarat av att "förlora" information för mig. Hur som helst över £ 800 togs bort en via Coop resa och £ 100 i andra via Paypal.

Vi körde till Manchester flygplats och lyckligtvis parkeringsplats var före bokad på en tredje kreditkort. Detta fungerar bra så du håller dig att kortet i maskinen vid inresa och utresa för att bekräfta ankomst och avgång.

När vi kom till Antwerpen, utan problem via VLM, jag upptäckte att jag hade lämnat kreditkort bakom, förmodligen i alkov på instrumentpanelen Jag hade ersatt den till efter inresan till parkeringsplatsen, och i sin helhet för att någon som kanske vill stjäla den och vår bil!

Därför var vi tvungna att ringa tillbaka och säga upp kreditkort. Nu hade jag tre kort i min plånbok som var värdelös! Lyckligtvis har min fru hade ett annat betalkort till vårt gemensamma konto så att hon tog ansvar för pengar!

Kom tillbaka på måndag för att finna både kort och bilen intakt! Den kontroll av mina konton jag tyckte att en ytterligare £ 200 hade dragits tillbaka från vårt gemensamma konto via Unibet International, på ett kort som inte arbetar i Antwerpen.

Idag BBC körs en rapport om hur gemensamma allt det här är. Varnas!

http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/7362055.stm

Old 23 april 2008, 04:05
Administrator Group

Tråkigt att höra att Mike.

Hände mig precis innan JUL, tog nästan 9k från mitt företagskonto.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 april 2008, 04:29
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Dave Hybrid View Post
Tråkigt att höra att Mike.

Hände mig precis innan JUL, tog nästan 9k från mitt företagskonto.
Oh boy, vilken christmas!

Den som gjorde det verkade veta vad min övertrasserings gränser var också! Jag måste både till noll.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vista Sig LIDANDEN chris357 Windows-operativsystem 4 21 januari 2009 21:21
Betalkort? KanoakaVirus Off Topic Discussion 5 30 juli 2008 17:39
OS installation LIDANDEN dice14u Windows-operativsystem 1 18 december 2007 11:32
Grafikkort LIDANDEN, snälla hjälp! mark99 Grafikkort & Skärmar 19 11 juli 2007 23:09
Norton LIDANDEN Kobolt Virus, spionprogram och säkerhet 4 21 oktober 2006 15:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.