![]() |
|
| |||
| |||
| Båda mina personliga och gemensamma konto betalkort har klonade! Jag fick reda på så sent som förra veckan innan man iväg till Antwerpen. ![]() Som en av dem används sällan jag utgår från min bank har klarat av att "förlora" information för mig. Hur som helst över £ 800 togs bort en via Coop resa och £ 100 i andra via Paypal. Vi körde till Manchester flygplats och lyckligtvis parkeringsplats var före bokad på en tredje kreditkort. Detta fungerar bra så du håller dig att kortet i maskinen vid inresa och utresa för att bekräfta ankomst och avgång. När vi kom till Antwerpen, utan problem via VLM, jag upptäckte att jag hade lämnat kreditkort bakom, förmodligen i alkov på instrumentpanelen Jag hade ersatt den till efter inresan till parkeringsplatsen, och i sin helhet för att någon som kanske vill stjäla den och vår bil! Därför var vi tvungna att ringa tillbaka och säga upp kreditkort. Nu hade jag tre kort i min plånbok som var värdelös! Lyckligtvis har min fru hade ett annat betalkort till vårt gemensamma konto så att hon tog ansvar för pengar! ![]() Kom tillbaka på måndag för att finna både kort och bilen intakt! Den kontroll av mina konton jag tyckte att en ytterligare £ 200 hade dragits tillbaka från vårt gemensamma konto via Unibet International, på ett kort som inte arbetar i Antwerpen. Idag BBC körs en rapport om hur gemensamma allt det här är. Varnas! http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/7362055.stm
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tråkigt att höra att Mike.
| |||
| |||
| Citat:
Den som gjorde det verkade veta vad min övertrasserings gränser var också! Jag måste både till noll.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vista Sig LIDANDEN | chris357 | Windows-operativsystem | 4 | 21 januari 2009 21:21 |
| Betalkort? | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 5 | 30 juli 2008 17:39 |
| OS installation LIDANDEN | dice14u | Windows-operativsystem | 1 | 18 december 2007 11:32 |
| Grafikkort LIDANDEN, snälla hjälp! | mark99 | Grafikkort & Skärmar | 19 | 11 juli 2007 23:09 |
| Norton LIDANDEN | Kobolt | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 21 oktober 2006 15:58 |
| Thread Tools | |
| |