![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im vaikeuksia löytää mitä HDD laatikosta ulos näistä http://www.johnlewis.com/Technology/...oductType.aspx im HAKU seuraavat a. nauhoittaa ohjelmaa ja katsoa muuta ohjelmaa välin, (jossa kaikki heistä!) b. on usb-portti, koska minulla on joitakin elokuvia usb-tikkuja ja haluamme toistaa niitä takaisin tv sijasta katselemasta minun kurja kpl seurata c. ehkä SD-korttipaikka tai CF mutta im ei vaivautunut tästä todella im katsot Panasonic DMR-EX78 |
|
| |||
| |||
| edit: myös ei Apple TV haluan nauhoittaa ohjelmia ja myös toistaa elokuvia minun usb kiinni |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Epäilen, Panasonic toistaa elokuvia pois USB-muistin, kuten tiedostomuoto luultavasti olla avi, joka sisältää divx. On epätodennäköistä, että Panasonic on pakkauksenhallinta tarvitaan dekoodaa DivX.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Need Help päättäminen Asia Fan. | ilop12 | Kotelot & Virtalähteet | 4 | 3 syyskuu 2009 18:55 |
| Need Help päättäminen on Graphics Card | banjoman | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 7th Jun 2009 12:21 |
| Need Help päättäminen Mitä 720p HD-videokamera ostan | cheesepuff | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 5th Jun 2009 15:32 |
| Tarvitsetko apua päätettäessä Security-ohjelmistoa! | CoronaSuperia | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 11 | 1st Apr 2008 13:14 |
| Thread Tools | |
| |