![]() |
|
| |||
| |||
| im vinden wat HDD vak te krijgen van deze http://www.johnlewis.com/Technology/...oductType.aspx im zoekt voor de volgende a. om programma en kijk ondertussen een ander programma, (wat ze allemaal doen!) b. beschikken over een usb-poort, want ik heb een aantal films op usb-sticks en wilt afspelen op de tv in plaats van het kijken op mijn crappy PC monitor c. misschien SD kaartslot of CF maar im niet de moeite om dit echt im kijken naar de Panasonic DMR-EX78 |
|
| |||
| |||
| edit: ook doet de Apple TV laat me record programma's en ook films uit mijn usb stick |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik betwijfel of de Panasonic zal spelen films uit een USB-stick, als het bestandsformaat zal waarschijnlijk een avi, met een divx. Het is onwaarschijnlijk dat Panasonic zal de codec die nodig zijn om het decoderen divx.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need Help Beslissen over Case Fan. | ilop12 | Cases & Power Supplies | 4 | 3 september 2009 18:55 |
| Need Help Beslissen over een grafische kaart | banjoman | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 7 juni 2009 12:21 |
| Need Help Beslissen over wat 720p HD Video Camera kopen | cheesepuff | Digital Imaging & Printers | 0 | De 5 juni 2009 15:32 |
| Hulp nodig hebben te beslissen over Security software! | CoronaSuperia | Virus, spyware & Security | 11 | De 1 april 2008 13:14 |
| Thread Tools | |
| |