![]() |
|
| |||
| |||
| im har problemer med å finne hva HDD boks for å få ut av disse http://www.johnlewis.com/Technology/...oductType.aspx im leter etter følgende a. til posten program og se et annet program mellomtiden (som alle gjør!) b. har en USB-port, for jeg har noen filmer på USB-pinner og ønsker å spille dem tilbake på TV i stedet for å se dem på min crappy pc-skjerm c. Kanskje SD-kortspor eller CF men im ikke plaget om dette egentlig im ser på Panasonic DMR-EX78 |
|
| |||
| |||
| edit: også Apple TV la meg posten programmer og også spille av filmer fra USB-pinne |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tviler på om Panasonic vil spille filmer av en USB-pinne, som filformat vil sannsynligvis bli en avi, som inneholder en DivX. Det er usannsynlig at Panasonic har kodeken er nødvendig for å dekode DivX.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp Bestemme på Vifte. | ilop12 | Bærevesker & Strømforsyning | 4 | 3 september 2009 18:55 |
| Trenger du hjelp Bestemme på en Grafikkort | banjoman | Kabinetter & Skjermer | 1 | 7 juni 2009 12:21 |
| Trenger du hjelp Bestemme om Hva 720p HD videokamera Handleguiden | cheesepuff | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 5 juni 2009 15:32 |
| Trenger du hjelp til å avgjøre om Security! | CoronaSuperia | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 11 | 1 april 2008 13:14 |
| Thread Tools | |
| |