![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Uusi media banner teknologian levittämällä .. kutsutaan trustbanners! http://www.trustbanners.com/ UUSIMMAT UUTISET: 18 kuukauden kuluttua tutkimuksen välisen kumppanuuden Australian Advertising Agency (amnesia Group Pty Ltd) ja professori Olaf Prilo PHD alkaen Mind ja Brain Institute of New South Wales on julkaissut havainnot todellisen läpimurron online-mainonnassa. Tuloksena on vallankumouksellinen tapa saada kuluttajien luottamuksen suurtaajuus (90fps) banner ilmoituksiamme joka edistää eri alueille visuaalisen cortex (Visual alueen V5/MT) tuottaa instant vaikutuksia kuluttajiin. Vastaus tähän asti käyttäjää online: http://digg.com/tech_news/MIND_CONTR...O_YOUR_WEBSITE Minulle itselleni ei inhoan sitä ... mutta on myönnettävä, älykkäät ajattelua! |
|
| |||
| |||
| Olen melkein ohi annostellaan on Pepsi juuri nyt! NOT. Se on mainoksissa, Youtube käyttäjäkokemukset ovat toimijat (tai työntekijöiden) Jos vilkkuu ja Farting bannerit työskennellyt että hyvin kaikki käyttää incredimail. Vain minun mielipiteeni. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
: p
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mainontamalli virasto nimeltään "amnesia Group Pty Ltd "...? Erikoistunut Mainosten ihmiset haluavat unohtaa?
Anway, peräisin mainonnan vuoksi olen sitä mieltä, että kaikki tekevät työtä tämän mainostoimisto ansaitsee kova pettymys ... Kannalta hyvä mainostaja olisi aina houkuttelemaan ihmisiä käyttämään / ostaa tuotteen antamalla sen kuvan, että comsumers pitävän ja haluan olla mukana eikä yrittää touhuta kanssa kansojen aivoja. Cheers: Chris My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory
|
|
| |||
| |||
|
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |