![]() |
|
| |||
| |||
| Nye medier banner teknologi introduserer .. kalt trustbanners! http://www.trustbanners.com/ SISTE NYTT: Etter 18 måneder med forskning, partnerskapet mellom australske Advertising Agency (Amnesia Group Pty Ltd) og prof. Olaf Prilo PHD fra Mind and Brain Institute of New South Wales har gitt funn på en ekte gjennombrudd i elektronisk annonsering. Resultatet er en revolusjonerende metode for å vinne forbrukernes tillit gjennom høy frekvens (90fps) banner annonser som stimulerer bestemte deler av det visuelle cortex (Visual området V5/MT) produserer øyeblikkelige virkninger på forbrukerne. Svar så langt fra brukere online: http://digg.com/tech_news/MIND_CONTR...O_YOUR_WEBSITE Meg personlig, ikke liker det ... men må innrømme, smart tenkt! |
|
| |||
| |||
| Jeg nesten over dosed på Pepsi akkurat nå! NOT. Det er reklame, YouTube attester er aktører (eller ansatte) Hvis blinkende og farting bannere jobbet som vel alle bruker Incredimail. Bare min mening. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
: p
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et reklamebyrå kalt "Amnesia Group Pty Ltd "...? Spesialisert seg på annonser folk liker å glemme?
Anway, kommer fra en reklame bakgrunn, tror jeg at alle som arbeider for denne bestemte reklamebyrået fortjener et spark i tennene ... Poenget med en god annonsør bør alltid være å lure folk til å bruke / kjøpe et produkt ved å gi det et bilde som comsumers kanskje har lyst og ønsker å bli assosiert med, og ikke ved å prøve å rote med folks hjerner. Cheers: Chris Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory
|
|
| |||
| |||
|
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan du hjelpe meg å finne et tastatur kan du? | Pipps | General Hardware Chat | 1 | 7 november 2008 14:15 |
| Prøver å finne HD-driveren | robina80 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 23. sep 2008 14:47 |
| Finnes det noen måte å finne ut hvor gammel en HDD er? | thingie2 | Drivere og flyttbare medier | 36 | 3 mai 2008 04:03 |
| Noe jeg har ennå å finne ut | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januar 2008 10:41 |
| Vet noen hvor du finner ... | merton123 | Nettverk, modem og VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |