mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Dropshipping, Alle prøvet dette?

Reply

Thread Tools
Old 29 april 2009, 03:44
Malware-Gruppen

Wel netop blevet søge rundt og leder efter forskellige ideer til en anden indkomst og kom på tværs dropshipping. Er der nogen der har nogen erfaringer eller succes med denne på alle?

Mit system: Steves Rig

Processor (s):
AMD Athlon 64x2 6000 +
Bundkort:
ASUS M3N78 Pro
RAM Hukommelse:
Corsair 4GB Dual Channel
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400 GS
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
640GB Western Digital HD
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Køling:
Stock HSF
Network / Internet:
20MB Virgin Media Bredbånd
Monitor (s):
Hanns-G 19 "Widescreen
Operating System (s):
Vista Premium 64x
Old 29 april 2009, 04:35
Administrator Gruppen

Mig igen ... Sælges på eBay for år, så har min mor. Jeg vil undgå lignende pesten. Dropshipping sker. Ligesom undertiden Computer2000 dropship for eBuyer. Men de fleste er ikke eBuyer . 99% af dropshipping info / virksomheder, der enten er bedragere, sælge forfalskninger alle slags lort. Vi fremskaffede vores produkter fra Kina, men der er så meget konkurrence. Undgå mærkenavne Også alle forfalskninger.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 april 2009, 05:03
Malware-Gruppen

Thanks for the heads up Dave, var bare noget, jeg kom på tværs, samtidig med at forske i datterselskaber i morges, tænkte jeg det så ud for godt til at være sandt. Site jeg først kom på tværs af tidligere tilbudt ikke blot dropshipping men fuld webstedsdomæne og indkøbskurv også! Sted blev kaldt dpbuk som er en momsregistreret virksomhed i Storbritannien. Et google på navnet bringer tilbage flere dårlige rapporter end gavn

Ikke at bekymre sig, ud at arbejde hurtigt, 8 timer til at tænke på en anden metode rofl
Old 29 april 2009, 08:49
Donor-Gruppen

Jeg har for nylig fik i forbindelse online undersøgelser, i håb om nogle indkomst ..

Men jeg opdagede et par dage i at jeg havde brug for 60.000 point blot for at få en £ 12 Amazon voucher .. ingen kontante belønninger på alle og en ti minutters undersøgelse får kun handler om 2000 punkter ..

That's 300 mins for £ 12 ...

5 timer nøjagtigt for £ 12, så det er lidt over £ 2 i timen ...

En frygtelig kilde til kontanter!

(Well ikke engang kontanter ..)
Old 29 april 2009, 14:22
Redaktør Gruppen

Yeah vurderinger er en helt håbløs måde.

Dropshipping er temmelig pants såvel lol, og det virker for nogle mennesker, men hvis du finde en niche, hvor du kan få en fortjeneste, kan du sikre et gazillion andre vil poppe op snart underbudsmargen alle jeres profit.

Her var en genious idé:
http://www.milliondollarhomepage.com/

Citat:
Tag Alex TEW's MillionDollarHomepage fra 2005 for eksempel - en hjemmeside er oprettet med det ene til hensigt at sælge pixels på en dollar stykket til annoncører for at finansiere sin indehaver's universitetsgrad. På papiret var det en grotesk koncept - selvfølgelig var det - men en 21-årig TEW snart befandt sig en bekræftet millionær.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 29 april 2009, 14:31
Medlem Gruppen

jeg undersøgelsen ting, jeg havde en youtube-konto, som jeg brugt til at reffer til webstedet jeg nævnte 300 mennesker eller deromkring, som gjorde mig om £ 10 så er jeg solgt ma youtube ACC for £ 30, hvis du ønsker at tjene penge lære php og scipt for mennesker ...
Old 29 april 2009, 19:28
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Hybr! D View Post
Mig igen ... Sælges på eBay for år, så har min mor. Jeg vil undgå lignende pesten. Dropshipping sker. Ligesom undertiden Computer2000 dropship for eBuyer. Men de fleste er ikke eBuyer . 99% af dropshipping info / virksomheder, der enten er bedragere, sælge forfalskninger alle slags lort. Vi fremskaffede vores produkter fra Kina, men der er så meget konkurrence. Undgå mærkenavne Også alle forfalskninger.
nu bare holde om en anden, mig og min far gjorde drop shipping på ebay i årevis, og vi har aldrig haft et problem. det er ikke alle dårlige. det fungerede godt for mig.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 30. april 2009, 03:54
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af cheesepuff View Post
nu bare holde om en anden, mig og min far gjorde drop shipping på ebay i årevis, og vi har aldrig haft et problem. det er ikke alle dårlige. det fungerede godt for mig.
Hvad gjorde du dropship og hvordan har du kilde din dropshipper?
Old 1. maj 2009, 00:54
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Hybr! D View Post
Hvad gjorde du dropship og hvordan har du kilde din dropshipper så?
Jeg vil være interesseret i at vide, så godt.

Old 1. maj 2009, 08:14
Donor-Gruppen

I drop afsendt sko. Jeg ved, at de var gode, fordi jeg har været købe mine egne sko fra dem i årevis. plus de er meget hurtigt at overveje de er en halv verden væk. Jeg fandt dem ved et uheld. da jeg fandt dem havde jeg ingen anelse drop shipping eksisteret. Jeg ville bare nogle Nike Airmax 360's til en lav pris. så jeg fandt dem, købt dem, og faldt i kærlighed med sko. nu, er de de eneste mennesker, jeg køber mine sko fra. ved bestilling af mit andet par, så jeg, at shipping adresse kan ændres fra faktureringsadresse. de dont annoncere drop shipping. men jeg tænkte: "sige, hvis alle andre også sælger disse sko til $ 150, og jeg kan købe dem for $ 80 (inklusiv forsendelse) Jeg kunne købe dem, sælge dem til $ 100 og $ 20!" og hvorfor jeg gjorde.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.