vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Dropshipping, Jokainen Yritti Tämä?

Reply

Thread Tools
Old 29 huhtikuu 2009, 03:44
Malware-ryhmän

Default Dropshipping, Jokainen Yritti Tämä?

Wel juuri hakuja ympäri ja etsivät erilaisia ideoita toisen tulot ja sai dropshipping. Onko kukaan ollut mitään kokemusta tai menestystä tämän ollenkaan?

My System: Steves Poraustornin

Processor (s):
AMD Athlon 64x2 6000 +
Emolevy:
ASUS M3N78 Pro
RAM-muisti:
Corsair 4GB Dual Channel
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400 GS
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
640GB Western Digital HD
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Kanta HSF
Network / Internet:
20MB Virgin Media Broadband
Monitor (t):
Hanns-G 19 "Widescreen
Operating System (s):
Vista Premium 64x
Old 29 huhtikuu 2009, 04:35
Administrator Group

Vielä kerran ... Myyty eBay vuosia, niin teki äitini. Haluaisin välttää kuin ruttoa. Dropshipping ei tapahdu. Kuten joskus Computer2000 dropship varten eBuyer. Mutta useimmat eivät ole eBuyer . 99% dropshipping info / yritykset ovat joko scammers, myynti väärennöksistä kaikenlaista paskaa. Me hankitaan meidän tuotteita Kiina mutta siellä on paljon kilpailua. Vältä tuotenimillään liian kaikki väärennökset.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 huhtikuu 2009, 05:03
Malware-ryhmän

Thanks for the heads up Dave, oli vain jotain Tulin kaikkialla samalla tutkien sidosyritysten tänä aamuna ajattelin, että se näytti liian hyvältä ollakseen totta. Sivustokartta ensin sai aikaisemmin tarjottu ei ainoastaan dropshipping mutta täydellinen Web-sivuston verkkotunnusta ja ostoskärryä liian! Paikka oli nimeltään dpbuk joka on rekisteröity Yhdistyneessä kuningaskunnassa., Joka on Googlen nimi tuo takaisin enemmän huonoja raportteja kuin hyvä

Ei hätää, off toimimaan pian, 8 tuntia ajatella eri tapaa rofl
Old 29 huhtikuu 2009, 08:49
Rahoittajien ryhmän

Olen viime aikoina joutuneet tekee online-tutkimuksia, siinä toivossa, että jotkut tuloja ..

Kuitenkin tajusin pari päivää, että minun tarvitsi 60000 pistettä vain saada £ 12 Amazon voucher .. ei käteisellä palkkioita ollenkaan ja kymmenen minuutin tutkimuksessa vain noin 2000 pistettä ..

That's 300 mins for £ 12 ...

5 tuntia täsmälleen for £ 12 niin se on hieman yli £ 2 per tunti ...

A kauhea lähde käteistä!

(No ei edes käteisellä ..)
Old 29 huhtikuu 2009, 14:22
Moderator Group

Joo arviot ovat täysin toivoton tavalla.

Dropshipping on melko pants samoin lol, hyvin se toimii joillekin ihmisille, mutta jos löydät markkinarako, jossa voit tehdä voittoa, voit taata gazillion toiset pop up pian alittavuuden kaikki voittomarginaaleja.

Täällä oli genious ajatus:
http://www.milliondollarhomepage.com/

Quote:
Ole Alex TEW n MillionDollarHomepage vuodesta 2005 lähtien esimerkiksi - Internet-sivusto on perustettu yksinomaan aikomusta myydä pikseliä yksi Yhdysvaltain dollaria kappaleelta mainostajille, jotta voidaan rahoittaa sen haltijan korkeakoulututkinto. Paperilla se oli naurettava käsite - tietenkin se oli - mutta 21-vuotias TEW pian löytyi itse todennettuun miljonääri.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 29 huhtikuu 2009, 14:31
Jäsen

En tutkimuksen asia minulla oli youtube huomioon, joissa i käytetään reffer tähän sivustoon i tarkoitetun 300 ihmistä tai siten, joka sai minut noin £ 10 sitten i myydään ma youtube acc for £ 30, jos haluat tehdä rahaa oppia php ja scipt HENKILÖHAKU ...
Old 29 huhtikuu 2009, 19:28
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Hybr! D View Post
Vielä kerran ... Myyty eBay vuosia, niin teki äitini. Haluaisin välttää kuin ruttoa. Dropshipping ei tapahdu. Kuten joskus Computer2000 dropship varten eBuyer. Mutta useimmat eivät ole eBuyer . 99% dropshipping info / yritykset ovat joko scammers, myynti väärennöksistä kaikenlaista paskaa. Me hankitaan meidän tuotteita Kiina mutta siellä on paljon kilpailua. Vältä tuotenimillään liian kaikki väärennökset.
nyt vain pitää kiinni toisen, minun ja isäni ei pudota Laivaliikenteen eBay vuosia ja meillä ei ole koskaan ollut ongelma. sen ei kaikki huonoja. se toimi hyvin minulle.

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 30 huhtikuu 2009, 03:54
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by cheesepuff View Post
nyt vain pitää kiinni toisen, minun ja isäni ei pudota Laivaliikenteen eBay vuosia ja meillä ei ole koskaan ollut ongelma. sen ei kaikki huonoja. se toimi hyvin minulle.
Mitä sinä dropship ja miten sinä lähde teidän dropshipper?
Old 1. päivästä toukokuuta 2009, 00:54
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Hybr! D View Post
Mitä sinä dropship ja miten sinä lähde teidän dropshipper sitten?
I'd kiinnostaisi tietää yhtä hyvin.

Old 1. päivästä toukokuuta 2009, 08:14
Rahoittajien ryhmän

i pudota lähetysvuotta kenkiä. Tiedän, että ne olivat hyviä, koska olen ollut Osta oma kengät niistä jo vuosia. ja ne ovat erittäin nopeasti ottaen huomioon ne puoli maailman pois. Löysin ne sattumalta. kun löysin niitä i ei ollut aavistustakaan pudota merenkulku olemassa. haluaisin vain Nike Airmax 360: n ja edulliseen hintaan. sitten löysin niitä ostaa niitä, ja rakastui kenkiä. nyt ne ovat vain ihmisiä i ostaa minun kenkiä. kun tilaus toinen pari i näki, että toimitusosoitetta voitaisiin muuttaa kuin laskutusosoite. he dont mainostaa pudota merenkulku. mutta ajattelin, "sanoa, että jos kaikki muutkin myy nämä kengät 150 dollaria, ja voin ostaa niitä $ 80 (mukaan lukien shipping) Voisin ostaa, myy niitä 100 dollaria ja 20 dollaria!" ja niin olen tehnyt.
Reply

Register

Kirjanmerkit
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.