mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Dropshipping, Iedereen probeerde dit?

Reply

Thread Tools
Old 29 apr 2009, 03:44
Malware Groep

Default Dropshipping, Iedereen probeerde dit?

Wel net zoeken rond en op zoek naar verschillende ideeën voor een tweede inkomen en kwam heel dropshipping. Heeft iemand had enige ervaring of succes met deze op alle?

Mijn Systeem: Steves Rig

Processor (s):
AMD Athlon 64x2 6000 +
Moederbord:
ASUS M3N78 Pro
RAM Geheugen:
Corsair 4GB Dual Channel
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400 GS
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Western Digital 640GB HD
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Koeling:
Voorraad HSF
Netwerk / Internet:
20MB Virgin Media Broadband
Monitor (s):
Hanns-G 19 "Widescreen
Operating System (s):
Vista Premium 64x
Old 29 apr 2009, 04:35
Administrator Group

Me weer ... Verkocht op eBay voor jaren, dus heeft mijn moeder. Ik wil vermijden als de pest. Dropshipping gaat gebeuren. Zoals soms Computer2000 Dropship voor eBuyer. Maar de meeste zijn niet eBuyer . 99% van dropshipping info / bedrijven zijn ofwel Scammers, de verkoop van namaakgoederen allerlei shit. We onze producten afkomstig uit China, maar er is zoveel concurrentie. Vermijd merknamen Ook alle namaakgoederen.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 apr 2009, 05:03
Malware Groep

Bedankt voor de heads up Dave, was gewoon iets wat ik kwam binnen, terwijl onderzoek filialen vanmorgen, ik dacht dat het leek te mooi om waar te zijn. SIte I first came across eerder aangeboden, niet alleen maar vol dropshipping websitedomein en winkelwagentje ook! Plaats heette dpbuk dat is een geregistreerd bedrijf in het VK., Een Google op de naam brengt meer slecht dan goed verslagen

Geen zorgen te maken, af te werken snel, 8 uur te denken van een andere methode rofl
Old 29 apr 2009, 08:49
Donor Groep

Ik heb onlangs in doing online enquêtes, in de hoop van sommige inkomen ..

Toch realiseerde ik me een paar dagen in die ik nodig had 60.000 punten net te krijgen £ 12 Amazon bon .. geen contanten op alle beloningen en een tien minuten enquête alleen is ongeveer 2000 punten ..

Dat is 300 minuten voor £ 12 ...

5 uur precies voor £ 12, zodat het iets meer dan £ 2 per uur ...

Een vreselijke bron van cash!

(Nou niet eens cash ..)
Old 29 apr 2009, 14:22
Moderator Groep

Ja beoordelingen zijn een volstrekt hopeloze manier.

Dropshipping is vrij broek en lol, en het werkt voor sommige mensen, maar als je een niche, waarin u winst maken, kunt u garanderen een gazillion anderen zal verschijnen binnenkort onderbieding al uw winstmarges.

Hier was een genious idee:
http://www.milliondollarhomepage.com/

Citaat:
Neem Alex TEW's MillionDollarHomepage vanaf 2005 bijvoorbeeld - een website opgericht met de uitsluitende bedoeling de verkoop van pixels bij een Amerikaanse dollar per stuk aan adverteerders ter financiering van de houder van een universitair diploma. Op papier was het een belachelijk idee - uiteraard het was - maar een 21-jarige TEW snel gevonden zelf een gecertificeerd miljonair.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 29 apr 2009, 14:31
Lid Fractie

Ik heb de enquête ding had ik een YouTube-account die ik gebruikt om reffer op de site die ik bedoelde 300 mensen of zo die me over £ 10 dan ben ik verkocht ma youtube acc voor £ 30, als u wilt dat om geld te leren php en scipt voor mensen ...
Old 29 apr 2009, 19:28
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hybr! D View Post
Me weer ... Verkocht op eBay voor jaren, dus heeft mijn moeder. Ik wil vermijden als de pest. Dropshipping gaat gebeuren. Zoals soms Computer2000 Dropship voor eBuyer. Maar de meeste zijn niet eBuyer . 99% van dropshipping info / bedrijven zijn ofwel Scammers, de verkoop van namaakgoederen allerlei shit. We onze producten afkomstig uit China, maar er is zoveel concurrentie. Vermijd merknamen Ook alle namaakgoederen.
nu gewoon houden op een tweede, ik en mijn vader deed vervolgkeuzelijst scheepvaart op eBay voor jaren en we nooit een probleem. zijn niet allemaal slecht. het werkte heel goed voor me.

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 30 apr 2009, 03:54
Administrator Group

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cheesepuff View Post
nu gewoon houden op een tweede, ik en mijn vader deed vervolgkeuzelijst scheepvaart op eBay voor jaren en we nooit een probleem. zijn niet allemaal slecht. het werkte heel goed voor me.
Wat heb je Dropship en hoe heeft u uw bron dropshipper?
Old De 1 mei 2009, 00:54
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hybr! D View Post
Wat heb je Dropship en hoe heeft u uw bron dropshipper dan?
Ik zou willen weten ook.

Old De 1 mei 2009, 08:14
Donor Groep

i drop verzonden schoenen. Ik weet dat ze goed waren, want ik heb het kopen van mijn eigen schoenen uit deze jaren. plus ze zeer snel overweegt ze een halve wereld weg. Ik vond dat ze per ongeluk. Toen ik hen had ik geen idee vervolgkeuzelijst scheepvaart bestond. Ik wilde enkele Nike Airmax 360's voor een lage prijs. Toen vond ik deze gekocht, en werd verliefd op de schoenen. nu, ze zijn de enige mensen die ik koop mijn schoenen uit. bij het bestellen van mijn tweede paar zag ik dat de scheepvaart-adres kan worden gewijzigd van het factuuradres. ze adverteren dont drop scheepvaart. Maar ik dacht, "zeggen, als iedereen verkoopt deze schoenen voor $ 150, en ik kan ze kopen voor $ 80 (inclusief verzendkosten) Ik kon ze kopen, verkopen ze voor $ 100 en $ 20!" en ik deed.
Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.