mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Dropshipping någon försökt den här?

Reply

Thread Tools
Old 29 april 2009, 03:44
Malware-gruppen

Wel just att söka runt och letar efter olika idéer för en andra inkomst och kom över dropshipping. Har någon haft någon erfarenhet eller framgång med detta alls?

Mitt System: Steves Rigg

Processor (s):
AMD Athlon 64x2 6000 +
Moderkort:
ASUS M3N78 Pro
RAM Minne:
Corsair 4GB Dual Channel
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce 8400 GS
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
640GB Western Digital HD
Optisk enhet (er):
LG Lightscribe
Mål / PSU:
Kylning:
Lager HSF
Nätverk / Internet:
20MB Virgin Media Bredband
Monitor (s):
Hanns-G 19 "Widescreen
Operating System (s):
Vista Premium 64X
Old 29 april 2009, 04:35
Administrator Group

Mig igen ... Såldes på eBay för år, så gjorde min mamma. Jag skulle inte vilja pesten. Dropshipping sker. Som ibland Computer2000 dropship för eBuyer. Men de flesta är inte eBuyer . 99% av dropshipping info / företag är antingen scammers, sälja förfalskningar allehanda skit. Vi köpte våra produkter från Kina, men det finns så mycket konkurrens. Undvik varumärken för alla förfalskningar.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 april 2009, 05:03
Malware-gruppen

Tack för heads up Dave, var bara något jag kom över och samtidigt forska medlemsförbund i morse, jag tyckte det såg för bra för att vara sant. Site jag först kom i kontakt tidigare erbjuds inte bara dropshipping men full webbplatsdomän och kundvagn också! Platsen kallades dpbuk som är ett registrerat företag i Storbritannien., En google på namnet ger tillbaka mer dåliga rapporter än bra

Inte oroa, iväg till arbetet snart, 8 timmar att tänka på en annan metod rofl
Old 29 april 2009, 08:49
Givargruppen

Jag har nyligen hamnat i gör online-undersökningar, i hopp om att vissa inkomster ..

Men jag insåg ett par dagar på att jag behövde 60,000 poäng bara för att få ett £ 12 Amazon kupongen .. inga kontanter belöningar alls och en tio minuters undersökning bara handlar om 2000 poäng ..

Det är 300 minuter för £ 12 ...

5 timmar exakt för £ 12 så det är drygt 2 pund per timme ...

En fruktansvärd källa till kontanter!

(Ja inte ens kontanter ..)
Old 29 april 2009, 14:22
Moderator-gruppen

Ja recensioner är helt hopplöst sätt.

Dropshipping är ganska pants såväl lol, och det fungerar för vissa människor, men om du hittar en nisch, där du kan göra en vinst, kan du garantera en gazillion andra kommer att dyka upp snart prisunderskridande alla dina vinstmarginaler.

Här var ett geni idé:
http://www.milliondollarhomepage.com/

Citat:
Ta Alex Tew s MillionDollarHomepage från 2005 till exempel - en webbplats som inrättats med enda avsikt att sälja pixlar på en US-dollar per styck till annonsörer för att finansiera sin innehavarens universitetsexamen. På papperet var det en skrattretande concept - naturligtvis var det - men en 21-årig Tew snart hittade själv en bestyrkt miljonär.

Mitt System: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moderkort:
Asus P5Q Pro
RAM Minne:
OCZ 8GB 800MHz
Grafikkort (s):
Saphire Radeon 4850
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Enorma
Optisk enhet (er):
Sony al cheapo en.
Mål / PSU:
Antec Three Hundred
Kylning:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 fall fans.
Nätverk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dubbla 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 29 april 2009, 14:31
Ledamot Gruppen

Jag undersökningen jag hade ett youtube-konto som jag brukade reffer till sidan jag hänvisade till 300 personer eller så som gjorde mig om £ 10 då jag sålde ma youtube acc för £ 30 om du vill tjäna pengar lära php och scipt för människor ...
Old 29 april 2009, 19:28
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Hybr! D View Post
Mig igen ... Såldes på eBay för år, så gjorde min mamma. Jag skulle inte vilja pesten. Dropshipping sker. Som ibland Computer2000 dropship för eBuyer. Men de flesta är inte eBuyer . 99% av dropshipping info / företag är antingen scammers, sälja förfalskningar allehanda skit. Vi köpte våra produkter från Kina, men det finns så mycket konkurrens. Undvik varumärken för alla förfalskningar.
nu vänta en sekund, jag och min pappa gjorde släppa sjöfarten på ebay i flera år och vi har aldrig haft ett problem. det inte negativt. det fungerat mycket bra för mig.

Mitt System: Upp Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moderkort:
GIGABYTE GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (s):
GTX280
Ljudkort:
ombord (för tillfället)
Hårddisk (s):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk enhet (er):
Klicka på länken i signaturen för mer
Mål / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 Watt)
Kylning:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nätverk / Internet:
DSL medellång
Monitor (s):
30 tum 2650x1600 (snart i alla fall)
Operating System (s):
XP Home
Old 30 april 2009, 03:54
Administrator Group

Citat:
Ursprungligen postat av cheesepuff View Post
nu vänta en sekund, jag och min pappa gjorde släppa sjöfarten på ebay i flera år och vi har aldrig haft ett problem. det inte negativt. det fungerat mycket bra för mig.
Vad har du dropship och hur har du källa din dropshipper?
Old 1 maj 2009, 00:54
Moderator-gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Hybr! D View Post
Vad har du dropship och hur har du källa din dropshipper då?
Jag skulle vara intresserad av att veta också.

Old 1 maj 2009, 08:14
Givargruppen

Jag släpper transporteras skor. Jag vet att de var bra eftersom jag har fått köpa mina egna skor från dem i flera år nu. plus de är mycket snabba med tanke på de halv ett världen utanför. Jag hittade dem av en slump. när jag hittade dem hade jag ingen aning om drop shipping existerade. Jag ville bara ha några Nike Airmax 360: s för ett lågt pris. då jag fann dem, köpte dem, och blev kär i skorna. nu, de är de enda personer som jag köper mina skor från. på beställning av min andra paret jag såg att leveransadress kan ändras från den faktureringsadress. de inte annonsera droppe sjöfarten. men jag tänkte: "säga om alla andra säljer dessa skor för $ 150, och jag kan köpa dem för $ 80 (inklusive frakt) Jag skulle kunna köpa dem, sälja dem för $ 100 och $ 20!" så jag gjorde.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.