![]() |
|
| |||
| |||
| hey, im planlægning på at købe en elektrisk guitar. Jeg har været spiller akustisk for omkring 1 og halve år. er der nogen specielle guitar for mig at se ud? Umm .. Ordet er Epiphone Les Paul Special II er det en for mig .. og når im gå til en butik for at tjekke det guitarer, er der noget for mig at tjekke? ligesom planhedsmåling af fretboard eller fødevarer? og foreslå mig nogle gode amp blot for hjemmet praksis .. ikke sker en koncert type amp. LOL .. dette er mit første guitar, og jeg vil nok bruge det til en meget lang time.THANKz |
|
| |||
| |||
| Tag et kig på dette. http://www.sweetwater.com/shop/guita...ying-guide.php |
|
| |||
| |||
| okay, thanx for linket. Jeg fandt tre guitar pakker .. Ibanez IJX 40 Jumpstart Pakke Ibanez IJX 121 Jumpstart Pakke Epiphone Les Paul Special II-pakken Ultimate-guitar gennemgik IJX40 og Les Paul Special II .. gav IJX40 en 7.7 og Les Paul en 8.4 ... I'll formentlig gå en Les Paul Special II .. eller u hav nogle info, at Ibanez pakker er bedre? |
|
| |||
| |||
| Gå med Les Paul spec 2, som en stor pakke og guitar & amp forsvarlig stor for begyndere. |
|
| |||
| |||
| Hvorfor dont du gå til americanmusical.com og orden noget rart derfra. de har let betalingsmuligheder u kan vælge .. Også .. Måske har du ikke brug for en amp ... Hvorfor ikke bare få nogle amp modeling software og spil på computeren? gerne Native Instruments Guitar Rig 3 eller Waves GTR3 .. Thats hvad jeg gør! : D Eller hent en POD fra Line 6 .. Det er stort, fordi du kan få alle mulige forskellige amp lyde fra dem, ligesom den software, så du er ikke begrænser dig til 1 specifikke forstærker .. Hvis du beslutter at få en forstærker, jeg vil gå med en Line 6 amp, fordi de er så alsidige .. Hvilken slags musik er du interesseret i at spille? Det spiller en stor rolle i den type udstyr, du skal bruge. |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke enig. Jeg har spillet i 4 år og jeg kan fortælle dig, ikke får modlling software. Kan du fortælle mig dit budget? Og ikke får en combo pack medmindre du spare penge. Så yeah fortælle mig dit budget, og jeg vil finde dig de bedste ting. Hvilken stil vil du spiller / ønsker at spille? |
|
| |||
| |||
| Jeg gav ham ideer til at få ham påbegyndt inden for et budget .. Det er ikke for alle, Jeg er enig, men er på en computer forum, jeg regnede med det ville være en mulig løsning .. Jeg har blevet leger for 9 år nu, og kan fortælle dig, hvis du lærer at bruge softwaren godt (den rigtige software), ville du aldrig behøver en amp eller virkninger igen, medmindre du har planer om at udføre levende .. Thats også, hvorfor jeg blev anbefale, at hjemmesiden i stedet for at få pakninger .. Jeg hader packs. Jeg havde en godsejer starter pack til mit første guitar .. og skal jeg fortælle dig, det var den værst tænkelige måde at lære guitar .. Du er nødt til at få noget af en lidt bedre kvalitet end dem, pakninger .. men det kan blive dyrt .. |
|
| |||
| |||
| okay .. mit budget er omkring eller ikke mere end 300-400 USD for både guitar og forstærker. Min ven fortalte mig at få en Squier. så jeg ser op Squier på internettet .. Jeg tror, det er wat jeg vil være at få nu. bare guitar, IKKE PACK. Jeg spiller fødevarer gerne LP, Yellowcard, Sum 41, og dem kindsssss. en Squier Start måske? og ja, jeg vil bruge denne guitar som min første og formentlig ikke får en anden en .. så jeg vil have en guitar, der kan støtte mig, når jeg er lidt avanceret:) og gør alt amp har forvridninger? beklager, hvis jeg lyd nooby men jeg er. Jeg bor i Malaysia, så jeg får den fra en butik og ikke bestiller online. Squier Start HSS Squier Start værdipapirafviklingssystem Squier Tele Custom Squier Start Deluxe nogen? |
|
| |||
| |||
| én ting, hvad er forskellen mellem den Affinity, Bullet, Standard, Deluxe og alle række Strats fra Squier? Hvad er den bedste? og hvad der er den billigste? også, hvad der er på bagsiden af en nybegynder-anbefales guitar sammenligne en avanceret en .. måske gerne sværere at holde en klynke? |
|
| |||
| |||
| Arggggh, stick med Epiphone - dem Squire dem er ikke særlig god! Bygge kvaliteten er dårlig! Jeg har en Epiphone SG og ting lyder absolut SICK! Virkelig sprøde - bestanden pick-ups er søde og det super nemt at spille. Det er perfekt for rockier ting du ønsker at spille! http://www2.gibson.com/Products/Elec...one/G-400.aspx |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Guitar Hero (PC) Anden Guitar Problem | Skadedyr | PC & Console Gaming | 0 | 9 oktober 2009 09:28 |
| Enhver Egne & Play en guitar? | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 19 december 2008 11:06 |
| Guitar for Guitar Hero 3 For PC | Spencer2004 | PC & Console Gaming | 3 | 25 november 2008 15:39 |
| Min guitar | cheesewheels99 | Off Topic Discussion | 12 | 15 februar 2008 10:04 |
| Elektriske biler | OlyPerson | Off Topic Discussion | 7 | 10. jun 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |