vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Sähkökitarasi?

Reply

Thread Tools
Old 1 tammikuu 2009, 10:50
Jäsen

Default Sähkökitarasi?

hei, im suunnittelun ostoa sähkökitarasi. Olen soittanut akustista noin 1 ja puoli vuotta. olemassa mitään erityistä kitara minua katsomaan ulos? Umm .. sana on Epiphone Les Paul Special II on yksi minulle .. ja kun im menossa myymälässä tarkistaa kitarat olemassa mitään minulle tarkistaa? kuten tasomaisuus on fretboard tai stuffs? ja ehdottaa minulle hyvä amp vain kotiin käytännössä .. ei jatkunut konsertissa tyyppi vahvistimeen. Lol .. tämä on ensimmäinen kitara ja i todennäköisesti käyttää sitä jo hyvin kauan time.THANKz
Old 1 tammikuu 2009, 14:46
Rahoittajien ryhmän

Default Sähkökitarasi?

Katsokaa tätä.
http://www.sweetwater.com/shop/guita...ying-guide.php
Old 2 tammikuu 2009, 06:24
Jäsen

Default Sähkökitarasi?

kunnossa, thanx for linkkiä.
i on kolme kitaraa paketteja ..

Ibanez IJX 40 Jumpstart Package
Ibanez IJX 121 Jumpstart Package
Epiphone Les Paul Special II Paketti
Ultimate-kitara tarkasteli IJX40 ja Les Paul Special II .. antoi IJX40 yksi 7,7 ja Les Paul yksi 8,4 ... I'll todennäköisesti sisu ajaksi Les Paul Special II .. tai u hav joitakin info että Ibanez Kollimäärä on parempi?
Old 2 tammikuu 2009, 13:49
Rahoittajien ryhmän

Default Sähkökitarasi?

Siirry kanssa Les Paul spec 2, sen suuren paketin ja kitara & amp äänen hyvin aloittelijoille.
Old 2 tammikuu 2009, 16:09
Uusi Jäsen

Default Sähkökitarasi?

Miksi dont te mennä americanmusical.com ja järjestyksen jotain mukavaa sieltä. ne on helppo maksuvaihtoehdot u voi valita ..

Myös .. Ehkä te dont tarvitse amp ... Miksi ei vain saada Amp modeling ohjelmistojen ja pelata tietokonetta? kuten Native Instruments Guitar Poraustornin 3 tai Waves GTR3 .. thats mitä teen! : D

Tai hanki POD alkaen Line 6 ..
Nämä ovat suuria, koska voit saada kaikenlaisia eri amp kuulostaa niitä, aivan kuten ohjelmistoja, joten ette ole rajoittaa itsesi 1 erityisiä vahvistin ..
Jos et päättää saada vahvistin, menisin kanssa Line 6 amp, koska ne ovat niin monipuolinen ..

Minkälaista musiikkia olet kiinnostunut pelaa? Että sillä on suuri rooli laitetyyppi sinun pitäisi käyttää.
Old 2 tammikuu 2009, 22:08
Jäsen

Default Sähkökitarasi?

En ole samaa mieltä. Olen pelannut 4 vuotta ja voin kertoa teille, eivät saa modlling ohjelmisto. Voitko kertoa minulle budjetti? Ja ei saada yhdistelmäruudussa pakkaus, jos et ole säästää rahaa. Niin joo kerro budjettisi ja I'll löytää parhaat jutut. Mikä tyyli tehdä pelaat / haluat pelata?
Old 3 tammikuu 2009, 11:08
Uusi Jäsen

Default Sähkökitarasi?

Olin hänelle ideoita saada hänet aloiteta talousarvio .. Se ei ole kaikille olen samaa mieltä, mutta tietokoneeseen, jossa on foorumi, olen tajunnut, että olisi mahdollinen ratkaisu ..
Olen pelannut 9 vuotta ja voin kertoa teille, Jos oppivat käyttämään ohjelmistoa hyvin (oikea ohjelmisto), sinun ei koskaan tarvitse amp tai vaikutusten uudelleen, paitsi jos aiot suorittaa elää ..

thats myös, miksi suositellaan, että verkkosivuilla sijaan saada pakkafilmeinä .. Inhoan pakkauksissa. Minulla oli junkkari aloittaa Packin ensimmäinen kitara .. ja I'll kertoa teille, että se oli huonoin mahdollinen tapa oppia kitara .. Sinun täytyy saada jotain hieman parempaa laatua kuin pakkafilmeinä .. mutta se voi tulla kalliiksi ..
Old 9 tammikuu 2009, 02:32
Jäsen

Default Sähkökitarasi?

kunnossa .. oma budjetti on noin tai enintään 300-400 dollaria sekä kitaran ja vahvistimen. ystäväni kertoi minulle saada Squier. Olen siis etsiä Squier myös Internetissä .. Mielestäni on wat i aiotaan nyt. vain kitara, NOT PACK. i pelata stuffs kuten LP, Yellowcard, Sum 41, ja niistä kindsssss. yksi Squier Käynnistä ehkä? ja kyllä, aion käyttää tätä kitaraa kuin ensimmäinen ja todennäköisesti ei saada toinen .. niin Haluan kitara, jotka voivat tukea minua, kun olen hieman edistynyt:) eikä kaikki amp ovat vääristymiä? pahoillani, jos olen terve nooby mutta olen. Olen asuvat Malesia joten saat sen varastoon eikä tilauksia verkossa.

Squier Käynnistä HSS
Squier Käynnistä SSS
Squier Tele Custom
Squier Käynnistä Deluxe
mitään?
Old 9 tammikuu 2009, 02:53
Jäsen

Default Sähkökitarasi?

yksi asia, mikä ero Affinity, Kuula, Standard, Deluxe ja kaikki sarjan Strats alkaen Squier? Mikä on paras? ja mikä on halvin? myös sitä, mitä on hidastumiseen on aloittelija suosittelema kitara vertailla joka tarkennettua yksisivuista .. ehkä kuten vaikeampi pitää kärttyinen?
Old 9 tammikuu 2009, 06:58
Jäsen

Default Sähkökitarasi?

Arggggh kiinni Epiphone - ne Squire, jotka eivät ole kovin hyvä! Rakenna laatu on surkea!

Olen sai Epiphone SG ja asia kuulostaa aivan SICK! Really lohkeava - kantaliuosta pick-ups ovat makeita ja se super helppo pelata. Se on täydellinen, että rockier tavaraa, jota haluat pelata!

http://www2.gibson.com/Products/Elec...one/G-400.aspx
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.