mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Elektrische gitaar?

Reply

Thread Tools
Old 1 januari 2009, 10:50
Lid Fractie

hey, im planning op het kopen van een elektrische gitaar. I've been playing de akoestische ongeveer 1 en een half jaar. Zijn er speciale gitaar voor mij te zoeken uit? ehm .. woord is Epiphone Les Paul Special II is het een voor mij .. en toen im ga naar een winkel om de gitaren, zijn er iets voor mij om te controleren? zoals de vlakheid van het fretboard of middelen? en stel me een aantal goede versterker gewoon voor thuis .. praktijk niet op een concert type versterker. Lol .. dit is mijn eerste gitaar en ik zal waarschijnlijk gebruiken voor een zeer lange time.THANKz
Old 1 januari 2009, 14:46
Donor Groep

Neem een kijkje in deze.
http://www.sweetwater.com/shop/guita...ying-guide.php
Old 2 januari 2009, 06:24
Lid Fractie

Oke, thanx voor de link.
Ik vond drie gitaar pakketten ..

Ibanez IJX 40 Jumpstart Arrangement
Ibanez IJX 121 Jumpstart Arrangement
Epiphone Les Paul Special II-pakket
Ultimate-gitaar heeft de IJX40 en Les Paul Special II .. gaf de IJX40 een 7,7 en de Les Paul een 8-4 ... Ik kom waarschijnlijk gaan om een Les Paul Special II .. of u hav sommige info dat de Ibanez pakketten wordt beter?
Old 2 januari 2009, 13:49
Donor Groep

Ga met de Les Paul spec 2, zijn een groot pakket en de gitaar & amp geluid ideaal voor beginners.
Old 2 jan 2009, 16:09
Nieuw Lid Fractie

Waarom dont u naar americanmusical.com en bestel iets moois van daar. ze gemakkelijk betaling opties u kunt kiezen ..

Ook .. Maybe you dont behoefte aan een versterker ... Waarom niet gewoon een beetje amp modeling software en spelen op de computer? zoals Native Instruments Guitar Rig 3 of Waves GTR3 .. thats wat ik doe! : D

Of je een POD van Line 6 ..
Die zijn geweldig want je kunt allerlei verschillende amp geluiden van hen, net als de software, zodat je jezelf niet beperken tot 1 specifieke versterker ..
Als je besluit om een versterker, ik zou gaan met een Line 6 versterker, omdat ze zo veelzijdig ..

Wat voor soort muziek ben je geïnteresseerd in het spelen? Dat speelt een grote rol in de aard van de apparatuur die u moet gebruiken.
Old 2 januari 2009, 22:08
Lid Fractie

Ik ben het niet eens. Ik heb al speelt voor 4 jaar en ik kan u vertellen, don't get modlling software. Kunt u mij vertellen uw budget? En niet krijgen een combo pack, tenzij u geld te besparen. Dus ja vertel mij uw budget en ik vind je de beste spullen. Welke stijl speel je / wilt spelen?
Old 3 januari 2009, 11:08
Nieuw Lid Fractie

Ik was hem ideeën om hem binnen een budget .. Het is niet voor iedereen ben ik het eens, maar wordt op een computer forum, ik dacht dat het zou een mogelijke oplossing ..
I've been playing voor 9 jaar en kan u zeggen, Als je leert hoe de software te gebruiken (met de juiste software) die u nooit moet een versterker of effecten toe, tenzij je van plan bent op het uitvoeren van leven ..

dat is ook de reden waarom ik werd aanbevolen dat de website in plaats van de verpakking .. Ik haat packs. Ik had een schildknaap beginnen pack voor mijn eerste gitaar .. en ik zal u vertellen, dat was de slechtst mogelijke manier om te leren gitaar .. Je moet iets van een iets betere kwaliteit zijn dan die verpakkingen .. maar dat kan dure ..
Old 9 januari 2009, 02:32
Lid Fractie

alright .. mijn budget ligt rond of niet meer dan 300-400 USD voor zowel gitaar en versterker. Mijn vriend vertelde me om een Squier. dus ik opzoeken Squier op het internet .. Ik denk dat is wat ik zal krijgen nu. alleen gitaar, NIET Pack. Ik speel graag stuffs LP, Yellowcard, Sum 41 en die kindsssss. een Squier Start misschien? en ja, ik zal gebruik maken van deze gitaar als mijn eerste en waarschijnlijk niet om een ander .. dus ik wil een gitaar, dat kan ik als ik een beetje gevorderd:) en doet alle amp hebben verstoringen? sorry als ik het goed nooby maar ik ben. Ik woon in Maleisië dus ik zal het krijgen van een winkel en niet online bestellen.

Squier Start HSS
Squier Start SSS
Squier Tele Custom
Squier Start Deluxe
eventuele?
Old 9 januari 2009, 02:53
Lid Fractie

een ding, wat is het verschil tussen de affiniteitsgroepen, Bullet, Standaard, Deluxe en alle reeksen Strats uit Squier? Wat is het beste? en wat is de goedkoopste? ook wat is het nadeel van een beginner aanbevolen gitaar te vergelijken met een geavanceerde een .. misschien willen moeilijker om een fret?
Old 9 januari 2009, 06:58
Lid Fractie

Arggggh, stok met Epiphone - die Squire zijn niet erg goed! Build kwaliteit is mooi!

Ik heb een Epiphone SG en het ding klinkt absoluut SICK! Echt knapperige - de voorraad pick-ups zijn lief en super eenvoudig te spelen. Het is perfect voor de rockier spullen die u wilt spelen!

http://www2.gibson.com/Products/Elec...one/G-400.aspx
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.