mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Elektrisk gitar?

Reply

Thread Tools
Old 1ste Jan 2009, 10:50
Medlem Group

hei, im planlegging på å kjøpe en elektrisk gitar. Jeg har spilt det akustiske for ca 1 og halvt år. er det noen spesielle gitaren for meg å se ut? Umm .. Ordet Epiphone Les Paul Special II er det for meg .. og når im gå til en butikk for å sjekke ut gitarer, er det noe for meg å se? liker flat av fretboard eller stuffs? og foreslå meg noen gode amp bare for hjemme praksis .. ikke går på en konsert type amp. LOL .. dette er min første gitar, og jeg vil nok bruke den i lang time.THANKz
Old 1ste Jan 2009, 14:46
Donor Group

Ta en titt på dette.
http://www.sweetwater.com/shop/guita...ying-guide.php
Old 2dre Jan 2009, 06:24
Medlem Group

ok, thanx for koblingen.
Jeg fant tre gitar pakker ..

Ibanez IJX 40 Jumpstart Package
Ibanez IJX 121 Jumpstart Package
Epiphone Les Paul Special II Package
Ultimate-guitar vurdert IJX40 og Les Paul Special II .. ga IJX40 en 7.7 og Les Paul en 8.4 ... Jeg vil trolig gå en Les Paul Special II .. eller u hav noen info at Ibanez pakkene er bedre?
Old 2dre Jan 2009, 13:49
Donor Group

Gå med Les Paul SPEC 2, dens en stor pakke og gitar & amp høres flott for nybegynnere.
Old 2 januar 2009, 16:09
New Member Group

Hvorfor dont du går til americanmusical.com og bestille noe godt derfra. De har lett betalingsalternativene u kan velge ..

Også .. Kanskje du ikke trenger en amp ... Hvorfor ikke bare få litt amp modeling software og spille på datamaskinen? som Native Instruments Guitar Rig 3 eller Waves GTR3 .. dvs hva jeg gjør! : D

Eller få en POD fra Line 6 ..
De er store, fordi du kan få alle slags forskjellige amp lyder fra dem, akkurat som programvare, slik at du ikke begrense deg til 1 bestemt forsterker ..
Hvis du bestemmer deg for å få en forsterker, vil jeg gå med en Line 6 amp, fordi de er så allsidige ..

Hva slags musikk er du interessert i å spille? Som spiller en stor rolle i den type utstyr du skal bruke.
Old 2dre Jan 2009, 22:08
Medlem Group

Jeg er uenig. Jeg har spilt for 4 år og jeg kan fortelle deg at du ikke får modlling programvaren. Kan du fortelle meg budsjettet? Og du ikke får en combo pack med mindre du sparer penger. Så ja fortell meg budsjettet og jeg finner du de beste ting. Hvilken stil har du spille / ønsker å spille?
Old 3dje Jan 2009, 11:08
New Member Group

Jeg ga ham ideer til å få ham i gang med et budsjett .. Det er ikke for alle Jeg er enig, men som på en datamaskin forum, jeg skjønte det ville være en mulig løsning ..
Jeg har spilt i 9 år nå og kan fortelle deg, hvis du lære hvordan du bruker programvaren brønn (høyre programvare) ville du aldri trenger en amp eller effekter på nytt, med mindre du planlegger å utføre leve ..

Det er også derfor jeg var anbefale denne nettsiden i stedet for å få pakker .. Jeg hater oppdateringspakker. Jeg hadde en væreierens starte oppdateringspakken for min første gitar .. og jeg skal fortelle deg, det var den verst tenkelige måten å lære gitar .. Du trenger å få noe av litt bedre kvalitet enn de pakker .. men det kan bli dyrt ..
Old 9nde Jan 2009, 02:32
Medlem Group

ok .. budsjettet mitt ligger rundt eller ikke mer enn 300-400 USD for både gitar og forsterker. Min venn fortalte meg å få en Squier. slik jeg ser opp Squier på internett .. jeg tror det er wat jeg skal komme nå. bare gitar, IKKE PACK. Jeg spiller stuffs like LP, Yellowcard, Sum 41 og de kindsssss. en Squier Start kanskje? og stemmer, vil jeg bruke denne gitaren som min første og trolig ikke får en til .. så jeg vil ha en gitar som kan støtte meg når jeg er litt avansert:) og gjør alle amp har skjevheter? beklager hvis jeg høres nooby men jeg er. Jeg bor i Norge så jeg får det fra en butikk og ikke bestiller på nettet.

Squier Start HSS
Squier Start SSS
Squier Tele Custom
Squier Start Deluxe
noen?
Old 9nde Jan 2009, 02:53
Medlem Group

en ting, hva er forskjellen mellom Affinity, Bullet, Standard, Deluxe og alle serie Strats fra Squier? hva er best? og hva er billigst? også hva er ulemper for en nybegynner anbefalte gitar med en avansert en .. kanskje like vanskeligere å holde en gnage?
Old 9nde Jan 2009, 06:58
Medlem Group

Arggggh, stokk med Epiphone - de væreierens som ikke er veldig god! Bygg er shoddy!

Jeg har en Epiphone SG og ting høres absolutt SICK! Really crunchy - aksjen pick-ups er søt og det super enkelt å spille. Det er det perfekte for rockier ting du ønsker å spille!

http://www2.gibson.com/Products/Elec...one/G-400.aspx
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.