mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Eksamensresultater: (

Reply

Thread Tools
Old 19. august 2007, 06:16
Medlem Gruppen

Default Eksamensresultater: (

til min forbavselse mit kollegium eksamen resultater absoulutely C ** p
computing Jeg fik en E, matematik Jeg fik en E og grafik Jeg fik en E.
udseende il nødt til at finde en fuld tid job.
Sagen er den, at alt, hvad du lærer i disse fag har intet at gøre med det virkelige liv.
de oplysninger, der gives til dig er udelukkende at gøre, du passerer eksamener, ikke det virkelig gælder uden for kollegiet.

alle andre fik eksamen resultd tilbage på alle???
Old 19. august 2007, 06:29
Donor-Gruppen

Sige, er lige så meget om tutor's, som den gør noget andet.

Du ved det gamle ordsprog: "De, der ikke kan. Undervis."

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 30. august 2007, 15:38
Donor-Gruppen

Beklager at her om eksamener. Hvilken type job, du tænker på? Office? Kunst og medier?

Mit system: Edb

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Bundkort:
ABIT IN9
RAM Hukommelse:
2x 1GB Patriot
Grafikkort (r):
XFX 8800GTS 320MB
Lydkort:
Harddisk (e):
750 GB indre, 400GB Eksterne
Optisk drev (r):
LG 20x DVD re-forfatter
Sag / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Køling:
Zalman HSF
Network / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 30. august 2007, 17:31
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Sige, er lige så meget om tutor's, som den gør noget andet.

Du ved det gamle ordsprog: "De, der ikke kan. Undervis."
Jeg er uenig med, at en. Jeg vil vædde på du ikke alle i hans klasse har de samme kvaliteter. Du kan simpelthen ikke bebrejde en elev på lærere.

Har du gør nok for at studere? Har du gå til hver klasse?

Jeg kan være barsk, men det er kun af erfaring - jeg var i samme båd som du én gang.

Vide, at alt er ikke tabt dog. Der er mange veje du kan vælge fra her. Et af de mere risikofyldte transaktioner ville være at starte din egen virksomhed. Hvad er dine interesser / hobbyer?

Du skal stadig forsøge at få en videregående uddannelse - også selvom det ikke ved universitetet / College, som du ønskede.
Old 1. sep 2007, 14:50
Medlem Gruppen

heya fyrene.
faktisk alle i klassen. endog særdeles intelligent dem, fik lave karakterer.
min ven, som er 17, der nu har flyttet til Australien. fik en E og HES nu arbejder som programmør for en virksomhed i det pågældende land.
Jeg gik til min re-optagelse i går og besluttede at i retning af et nationalt eksamensbevis i IT praktikere.
hvilket indebærer: programmering ved hjælp af HTML, PHP, Java, Visual Basic og C + +. netværks-og desktop-støtte.
website design, computer hardware vedligeholdelse og opgradering.
og en masse andre ting.
lyder ganske god.
Old 22 oktober 2007, 08:14
Donor-Gruppen

Det lyder godt god makker. Im studerer informationssystemer på Uni, i tredje år nu, og om praktik for året. De ting, de lærte mig i de første to år er helt ubrugeligt i den virkelige verden ... faktisk jeg ser gerne en komplet retard når det drejer sig om rent faktisk at hjælpe folk, hvis de havde brug for hjælp analysere ER daværende Jeg vil helt sikkert være deres mand ... Im bange Thats liv ...

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.