![]() |
|
| |||
| |||
| til min forbavselse mit kollegium eksamen resultater absoulutely C ** p computing Jeg fik en E, matematik Jeg fik en E og grafik Jeg fik en E. udseende il nødt til at finde en fuld tid job. Sagen er den, at alt, hvad du lærer i disse fag har intet at gøre med det virkelige liv. de oplysninger, der gives til dig er udelukkende at gøre, du passerer eksamener, ikke det virkelig gælder uden for kollegiet. alle andre fik eksamen resultd tilbage på alle??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sige, er lige så meget om tutor's, som den gør noget andet. Du ved det gamle ordsprog: "De, der ikke kan. Undervis."
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beklager at her om eksamener. Hvilken type job, du tænker på? Office? Kunst og medier?
| |||
| |||
| Citat:
Har du gør nok for at studere? Har du gå til hver klasse? Jeg kan være barsk, men det er kun af erfaring - jeg var i samme båd som du én gang. Vide, at alt er ikke tabt dog. Der er mange veje du kan vælge fra her. Et af de mere risikofyldte transaktioner ville være at starte din egen virksomhed. Hvad er dine interesser / hobbyer? Du skal stadig forsøge at få en videregående uddannelse - også selvom det ikke ved universitetet / College, som du ønskede. |
|
| |||
| |||
| heya fyrene. faktisk alle i klassen. endog særdeles intelligent dem, fik lave karakterer. min ven, som er 17, der nu har flyttet til Australien. fik en E og HES nu arbejder som programmør for en virksomhed i det pågældende land. Jeg gik til min re-optagelse i går og besluttede at i retning af et nationalt eksamensbevis i IT praktikere. hvilket indebærer: programmering ved hjælp af HTML, PHP, Java, Visual Basic og C + +. netværks-og desktop-støtte. website design, computer hardware vedligeholdelse og opgradering. og en masse andre ting. lyder ganske god. |
|
| |||
| |||
| Det lyder godt god makker. Im studerer informationssystemer på Uni, i tredje år nu, og om praktik for året. De ting, de lærte mig i de første to år er helt ubrugeligt i den virkelige verden ... faktisk jeg ser gerne en komplet retard når det drejer sig om rent faktisk at hjælpe folk, hvis de havde brug for hjælp analysere ER daværende Jeg vil helt sikkert være deres mand ... Im bange Thats liv ...
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |