![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hämmästyksekseni minun kollegiona tentti tulokset ovat absoulutely c ** p tietojenkäsittely Sain E, matematiikka Sain E ja grafiikka Sain E. näyttää il on löydettävä kokopäiväistä työtä. asia on niin että, kaikki se, mitä oppia näistä aiheista ei ole mitään tekemistä todellisen elämän. tiedot annetaan sinulle on puhtaasti tehdä Ohitat tentit, eikä se, mitä todella koskee ulkopuolella kollegiossa. kukaan muu sai tentti resultd takaisin ollenkaan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sano: n yhtä paljon tutor: n, koska se ei tee mitään muuta. Tiedätte vanhan sanonnan: "Ne, jotka eivät voi. Opeta."
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anteeksi, että täällä kokeita. Minkälaista työtä olet ajatellut? Office? Taide ja Media?
| |||
| |||
| Quote:
Teit riitä opiskella? Did you go jokaiseen luokkaan? Voin olla ankara, mutta se on vain kokemusta - Olin samassa veneessä kuin kerran. Tiedän, että kaikki ei ole menetetty kuitenkin. On olemassa monia polkuja voit valita tästä. Yksi riskialtista kuin olisi oman yrityksen. Mitkä ovat edut / harrastukset? Sinun pitäisi vielä yrittää Jatkokoulutusoppilaitoksen - vaikka se ei ole yliopiston / College että halusit. |
|
| |||
| |||
| heya kaverit. Itse asiassa kaikki tässä luokassa. jopa erittäin älykkäitä ne, sai alemman jalostusasteen. ystäväni, joka on 17, joka on nyt siirretty Australiaan. sai E ja HES nyt työskentelee ohjelmoijana varten yrityksen kyseisessä maassa. Kävin minun uudelleen kirjoittautumisesta eilen ja päätti alas tielle kansallinen tutkintotodistus IT-ammattilaisille. johon sisältyy: ohjelmasuunnittelu käyttäen html, php, java, Visual Basic-ja C + +. verkko-ja työasema-tukea. Web-sivuston ulkoasun, tietokonelaitteiden huolto ja jatkuva kehittäminen. ja paljon muuta tavaraa. kuulostaa varsin hyvältä. |
|
| |||
| |||
| Tämä kuulostaa hyvin hyvää mate. Im opiskelu Information Systems at Uni, kolmannen vuoden ajan ja työhön sijoittaminen vuodessa. The stuff on opettanut minulle, että kaksi ensimmäistä vuotta on täysin hyödytön todellinen maailma ... Infact Näytän täydellinen retard kun se tulee todella auttaa ihmisiä, jos he tarvitsevat apua analysoimalla IS: n jälkeen olin varma heidän mies ... Im pelkää thats elämä ...
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |