![]() |
|
| |||
| |||
| til min astonishment mitt college eksamensresultater er absoulutely c ** p computing Jeg fikk en E, matematikk fikk jeg en E og grafikk fikk jeg en E. ser ut som må finne en heltid jobb. Saken er alt du lærer i disse fagene har ingenting å gjøre med virkeligheten. informasjonen gitt til deg er rent for at du skal bestå eksamen, ikke hva som egentlig gjelder utenfor høgskolen. noen andre har eksamen resultd tilbake i det hele tatt?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Si står så mye om veileder står som det gjør noe annet. Du vet det gamle adage: "De som ikke kan. Teach.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beklager til her om eksamener. Hva slags jobb du tenker på? Office? Kunst og Media?
| |||
| |||
| Sitat:
Gjorde du nok studere? Gikk du på hver klasse? Jeg kan være harde, men det er bare fra erfaring - Jeg var i samme båt som deg en gang. Vite at alt er ikke tapt likevel. Det er mange baner du kan velge mellom her. En av de mer risikofylte de ville være å starte din egen virksomhet. Hva er dine interesser / hobbyer? Du bør likevel prøve for videre utdanning - selv om det ikke ved University / College som du ville. |
|
| |||
| |||
| heya folkens. faktisk alle i klassen. selv de ekstremt intelligent seg, fikk lav karakter. min venn som er 17, som nå har flyttet til Australia. fikk en E og HMS nå jobbet som programmerer for et selskap i landet. Jeg dro til min re-Påmelding går og besluttet å nedover stien av en nasjonal diplom i IT utøvere. som innebærer: programmering ved hjelp av HTML, PHP, Java, Visual Basic og C + +. nettverks-og desktop-støtte. webdesign, maskinvare vedlikehold og oppgradering. og mange andre ting. lyder ganske bra. |
|
| |||
| |||
| Det høres vel god kompis. Im studerer Information Systems ved Uni, på tredje året nå, og på arbeid plassering for året. De ting de har lært meg i de to første årene er helt ubrukelig i den virkelige verden ... infact Jeg ser ut som en komplett retard når det gjelder å faktisk hjelpe folk, hvis de trengte hjelp analysere IS står så jeg vil helt sikkert være deres mann ... Im redd dvs livet ...
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Net + Cert eksamen Endring? | Ltcompt21 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 3 april 2009 12:21 |
| Alle søkeresultater blir maskert av annonsen sites-Hjelp! | camrysdad72 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 9 | 3 januar 2009 14:49 |
| CompTia A + opplæring og eksamen | pete21 | Av Emne Diskusjon | 11 | 29. sep 2008 20:00 |
| Min online Kasper skanne resultater | pete21 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 11 | 22 juli 2008 14:45 |
| Nettopp passert Security + eksamen | workzrowan | Av Emne Diskusjon | 2 | 30 juni 2008 19:09 |
| Thread Tools | |
| |