![]() |
|
| |||
| |||
| till min förvåning mitt college provresultat är absoulutely c ** p computing Jag har ett E, matematik fick jag ett E och grafik jag har ett E. utseende tar att hitta ett heltidsjobb. Saken är den att allt du lär dig i dessa ämnen har inget att göra med verkligheten. informationen till er är rent att du klarar tentorna, inte vad som egentligen gäller utanför skolan. någon annan har examen resultd tillbaka alls?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Säg: s så mycket om handledare är som man gör något annat. Du vet den gamla devisen: "De som inte kan det. Undervisa."
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Förlåt att jag här om tentor. Vilken typ av jobb du tänker på? Office? Konst och Media?
| |||
| |||
| Citat:
Har du gjort tillräckligt med studier? Visste du att gå till varje klass? Jag kan vara hård, men det är bara av erfarenhet - jag var i samma båt som ni en gång. Vet att alla inte går förlorad dock. Det finns många vägar du kan välja mellan här. En av de mer riskfyllda dem skulle vara att starta eget företag. Vad har du för intressen / hobbies? Du bör fortfarande försöka med ytterligare utbildning - även om det inte vid universitetet / högskolan som du ville. |
|
| |||
| |||
| heya killar. faktiskt alla i klassen. även de mycket intelligenta sådana, fick låga betyg. min vän som är 17, som nu har flyttat till Australien. fick ett E och HES nu arbetar som programmerare för ett företag i det landet. Jag gick till min nytt inskrivning igår och beslutade att in i en nationell examen i IT praktiker. vilket innebär: programmering med hjälp av HTML, PHP, Java, Visual Basic och C + +. nätverk och skrivbord stöd. webbdesign, hårdvara underhåll och uppgradering. och en mängd andra saker. låter ganska bra. |
|
| |||
| |||
| Det låter väl bra kompis. Im studerar informationssystem vid Uni i tredje år nu och praktik för året. De saker de lärt mig under de första två åren är helt värdelöst i den verkliga världen ... infact Jag ser ut som en komplett efterbliven när det gäller att verkligen hjälpa människor, om de behövde hjälp att analysera IS dåvarande Jag skulle säkert vara deras mannen ... Im rädd thats life ...
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Net + Cert Exam Byta? | Ltcompt21 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 3 april 2009 12:21 |
| Alla sökresultat maskerad genom annons webbplatser-Hjälp! | camrysdad72 | Virus, spionprogram och säkerhet | 9 | 3 januari 2009 14:49 |
| CompTia A + utbildning & tentamen | pete21 | Off Topic Discussion | 11 | 29 sep 2008 20:00 |
| Min online Kasper scan resultat | pete21 | Virus, spionprogram och säkerhet | 11 | 22 juli 2008 14:45 |
| Bara gått Security + tentamen | workzrowan | Off Topic Discussion | 2 | 30 juni 2008 19:09 |
| Thread Tools | |
| |