mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Øvelser uden brug af Weights

Reply

Thread Tools
Old 28 april 2009, 06:32
Medlem Gruppen

Default Øvelser uden brug af Weights

kan en af jer fortælle mig, hvilke øvelser er bedst til at arbejde på din bicep, tricep, øvre bryst og lavere brystet, do push ups arbejde alle dine våben og øvre bryst og skuldre, afhængigt af hvor langt du har hænderne fra hinanden, er det bedste at højne fødderne højere også gør du push ups langsomme tempo eller bare gøre det på normal hastighed
Old 28 april 2009, 06:57
Administrator Gruppen

Tryk ups vil arbejde disse områdets, afhængig af hvor du lægger dig hænder.

Luk er mere på de våben, bortset mere på brystet / skuldrene.

Langsommere arbejder også musklerne hårdere, langsomt op, sætte tempoet ned. Dette gjaldt også vægte.

Hurtigt bare gør dig fornærmet og pudderkvast uden grund.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 april 2009, 07:00
Medlem Gruppen

hvor mange tror du jeg skal gøre hver rep
Old 28 april 2009, 07:09
Administrator Gruppen

Du mener hvert sæt?
Old 28 april 2009, 07:14
Medlem Gruppen

yeah, coz atm jeg 12 REPS af 3. sæt
Old 28 april 2009, 07:15
Administrator Gruppen

Jeg goto mislykkes og gøre 3-5 sæt. Normalt som en varm op fordi laver 50 REPS vil ikke gøre meget, bortset fra afsvækkelse.

At opbygge muskler 8-10 REPS er hvor du ønsker at være, så hvis du laver 12 + komfortabelt det tid til at flytte til vægte.
Old 28 april 2009, 07:22
Medlem Gruppen

Jeg gjorde 16kgs dumbells på hver arm, men fordi jeg spille tennis såvel min arm hver gang jeg spillede tennis virkelig ondt, når og efter at spille, så nu IM hviler det vil jeg bare gøre uden vægt øvelser fra nu af
Old 28 april 2009, 07:25
Administrator Gruppen

Lyder alt for meget vægt, bør du kunne bruge vægt komfortabelt med perfekt form for 10 + REPS og 3 sæt.

Jeg bruger ikke 16kg hver arm og jeg er temmelig erfarne / uddannet.

Du skal gøre det REPS døde langsomt, føler forbraendingshastigheden som de siger, og med den rette vægt, ikke for meget, ikke for lidt, og du vil få resultater.

Ikke nødvendigt rettet mod dig men det er almindeligt, at folk bruger alt for meget vægt gør 1 rep / 1 sæt tænkning Thats vil gøre noget eller laver 100 krøller med lysets hastighed bruger din krop til at svinge den op, både er et spild af tid.

Du mænd / kvinder?
Old 28 april 2009, 07:28
Medlem Gruppen

Mand, yeah Jeg tror din ret jeg må bare gøre 10 kg på hver arm som om nøjagtigheden ikke, hvor meget vægt du kan gøre
Old 28 april 2009, 07:37
Administrator Gruppen

Helt, i slutningen af dagen, hvis du befinder dig kæmper og miste form, du fik for meget vægt. Da jeg først begyndte jeg var ivrig efter at komme på den store vægt og gøre store elevatorer, jeg hurtigt, jeg var bare at snyde mig og wised op. Det er ikke alt om kgs. Sleep / reparation, forskellige øvelser, form og kost er vigtigere IMO.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.