![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| voi jokin kerrot minulle, mitä harjoitukset on parasta tehdä työtä teidän bicep, tricep, ylemmät rinnassa ja alemman rinnassa, do push ups työtä kaikkien aseiden ja ylemmän rintakehän ja hartioiden riippuen siitä, kuinka paljon sinulla on kädet toisistaan, se on paras nostaa jalat korkeampi myös teet push ups hitaasti tai vain tehdä se normaali nopeus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Paina UPS toimii näiden alueen mukaan, jos olet sinut käsiinsä.
Sulje on enemmän aseita, lukuun ottamatta enemmän rinnassa / harteillaan. Hidastunut myös lihaksia kovemmin, hidasta, hidasta. Tämä koskee myös painoja. Nopea vain saa sinut puuskahtaa ja lehtitaikina ilman mitään syytä. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| kuinka monta luulet minun pitäisi tehdä kunkin rep |
|
| |||
| |||
| Tarkoitatko Kunkin? |
|
| |||
| |||
| joo, coz atm i do 12 ripsi 3 asetetaan |
|
| |||
| |||
| I goto epäonnistua ja tehdä 3-5 sarjoiksi. Yleensä lämmin, koska teemme 50 ripsi ei aio tehdä paljon, lukuun toning. Rakentaa lihas 8-10 ripsi on, jos haluat olla, joten jos olet tekemässä 12 + mukavasti on aika siirtyä painoja. |
|
| |||
| |||
| Tein 16kgs dumbells kunkin käsivarteen mutta koska i pelata tennistä sekä minun arm aina i pelataan tennistä todella satuttaa, kun ja sen jälkeen pelaaminen nyt im kesannointia se Haluan vain tehdä kuin paino harjoitukset nyt |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa liian paljon painoa, sinun pitäisi pystyä käyttämään paino mukavasti täydellinen muodossa 10 + ripsi ja 3 sets. En käytä 16kg kunkin käsivarsille ja olen melko kokenut / koulutettu. Sinun täytyy tehdä ripsi kuollut hidasta, tuntea polttaa kuin he sanovat ja oikea paino, ei liikaa eikä liian vähän ja saat tuloksia. Ei tarvitse suunnattu teille, vaan on yhteistä se, että ihmiset käyttävät liikaa painoa tekee 1 edustaja / 1 asettaa ajattelu thats aikoo tehdä mitään tai tekevät 100 curls valon nopeudella käyttämällä elin swing se, molemmat ovat ajanhukkaa. Olet mies / nainen? |
|
| |||
| |||
| mies, joo mielestäni oikealla voin vain tehdä 10kg kunkin arm sen noin tarkkuus ei ole, kuinka paljon painoa voit tehdä |
|
| |||
| |||
| Aivan lopussa sitä, jos löydät itsesi kamppailee ja menettää muodossa sinulla on liikaa painoa. Kun ryhdyin ensimmäistä Halusin päästä suuri paino ja tehdä suuria hissejä, olen pian ymmärsivät Olin juuri petkuttavia itseni ja wised ylöspäin. Se ei ole kysymys kgs. Sleep / korjaus, erilaisia harjoituksia, muoto ja ruokavalio ovat tärkeämpiä imo. |