![]() |
|
| |||
| |||
| kan noen av dere fortelle meg hvilke øvelser er best å arbeide på bicep, tricep, øvre bryst og lavere brystet, gjør push ups arbeider alle med armene og øvre bryst og skuldre, avhengig av hvor langt du har hendene fra hverandre, er den beste å heve føttene høyere også gjør du push ups sakte tempo eller bare gjøre det normal hastighet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Trykk ups fungerer de området, avhengig av hvor du sette deg hender.
| |||
| |||
| hvor mange tror du jeg bør gjøre hver rep |
|
| |||
| |||
| Du mener hvert sett? |
|
| |||
| |||
| yeah, coz minibank jeg 12 representanter av 3 sett |
|
| |||
| |||
| Jeg goto mislykkes og gjøre 3-5 sett. Normalt så varmt fordi det 50 representanter er ikke tenkt å gjøre mye, bortsett fra toning. Å bygge muskel 8-10 representanter er hvor du ønsker å være, så hvis du gjør 12 + komfortabelt det er på tide å flytte til vekter. |
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde 16kgs dumbells på hver arm, men fordi jeg spille tennis så vel armen hver gang jeg spilte tennis virkelig vondt når og etter å spille det nå im hviler det jeg vil bare ikke vekt oppgaver fra nå av |
|
| |||
| |||
| Høres ut som for mye vekt, skal du kunne bruke vekten komfortabelt med perfekt form for 10 +-representanter og 3 sett. Jeg bruker ikke 16kg hver arm og jeg er ganske erfaren / trent. Må du gjøre representanter døde treg, føler brenne som de sier og med riktig vekt, ikke for mye, ikke for lite, og du vil få resultater. Ikke nødvendig rettet mot deg, men det er vanlig at folk bruker for mye vekt gjør 1 rep / 1 satt tenkning dvs skal gjøre noe eller gjøre 100 krøller med lysets hastighet bruker kroppen til å svinge opp, begge er bortkastet tid. Du Mann / kvinne? |
|
| |||
| |||
| male, ja jeg tror høyre i mai, bare 10kg på hver arm som om nøyaktigheten ikke hvor mye vekt du kan gjøre |
|
| |||
| |||
| Helt på slutten av dagen hvis du finner deg selv sliter og mister skjemaet du fikk for mye vekt. Når jeg første gang jeg var opptatt av å få på den store vekten og gjøre store heiser, jeg snart realiseres Jeg var bare juks selv og wised opp. Det er ikke alt om kg. Søvn / reparasjon rekke øvelser, og kosthold er viktigere IMO. |