![]() |
|
| |||
| |||
| kan någon av er berätta vad övningarna är bäst att arbeta på din bicep, tricep, övre bröstet och nedre bröstet, do push ups arbete alla dina vapen och övre bröst och axlar beroende på hur långt du har dina händer från varandra, är det bästa att lyfta fötterna högre också gör du push ups långsamt eller bara göra det normal hastighet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Press fönster kommer att arbeta för dessa området, beroende på var du sätter dig händer.
Stäng mer om vapen, förutom mer på bröst / axlar. Långsammare också musklerna hårdare, långsamt upp, sakta ner. Detta gäller även för vikter. Fast bara gör dig VREDESUTBROTT och PUSTA utan anledning. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| hur många tror ni att jag ska göra varje rep |
|
| |||
| |||
| Du menar varje set? |
|
| |||
| |||
| Ja, coz atm jag 12 representanter i 3-apparater |
|
| |||
| |||
| Jag goto misslyckas och göra 3-5 set. Normalt som en varm eftersom det 50 representanter kommer inte att göra mycket, bortsett från toning. För att bygga muskler 8-10 representanter är där du vill vara, så om ni gör 12 + bekvämt det är dags att lägga till vikter. |
|
| |||
| |||
| Jag gjorde 16kgs dumbells på varje arm men eftersom jag spelar tennis och armen varje gång jag spelade tennis verkligen ont när och efter att spela så nu im vilar det jag vill bara göra icke vikt övningar från och med nu |
|
| |||
| |||
| Låter som för mycket vikt, bör du kunna använda vikt bekvämt med perfekt form för 10 + representanter och 3 set. Jag använder inte 16kg varje arm och jag är ganska erfaren / utbildning. Du måste göra representanter död långsamt, känns det brinner som de säger och med rätt tyngd, inte för mycket, inte för lite och du får resultat. Inte nödvändigt riktade på dig men det är vanligt att människor använder för mycket vikt gör 1 rep / 1 uppsättning tänker thats går att göra något eller gör 100 lockar med ljusets hastighet med hjälp av din kropp att gunga upp det, båda är ett slöseri med tid. Ni män / kvinnor? |
|
| |||
| |||
| manliga, ja jag tror att din rätt jag får bara göra 10kg på varje arm som om noggrannheten inte hur mycket vikt man kan göra |
|
| |||
| |||
| Helt i slutet av dagen om du befinner dig kämpa och förlora formen du har för mycket vikt. När jag började var jag angelägen om att komma på den stora vikt och göra stora hissar jag snart insåg jag bara fuska mig och wised upp. Det är inte allt om kgs. Viloläge / reparation, olika övningar, form och kosten är viktigare imo. |