![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Family Guy V The Simpsons Vs American Dad Vs Futurama | |||
| Family Guy | | 7 | 63,64% |
| The Simpsons | | 3 | 27,27% |
| American Dad | | 0 | 0% |
| Futurama | | 1 | 9,09% |
| Vælgerne: 11. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Soooo, Fire af mine mest foretrukne programmer. Men det store spørgsmål! Hvad er den bedste ?????I'm gonna nødt til at gå med Futurama. Bender er forbløffende .Please stemme og sige hvorfor! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ud af de fire minen ville være Family Guy. Fordi det er bare noget vrøvl, og morsom nonsens på dette.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Være enig med Alex, Family Guy er ren geni selv når det ikke giver nogen mening!
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Simpsons FTW!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det var Simpsons nu familie fyr ....... de Homer skrigende episode, når han ser den døde krop i stenbrud stadig får mig i masker men na familie fyrene patetisk over toppen komedie får mig: D
| |||
| |||
| LOL They're stop The Simpsons for Futurama i 2008. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor gik u høre dette.
| |||
| |||
| Alle ved det. ![]() Det er et rygte om stop The Simpsons, men Futurama vil deff være tilbage på. ![]() |
|
| |||
| |||
| oh tak for clearing, at op jeg var næsten bekymret der for en minuite, også glad for her at futuramas igen. |
|
| |||
| |||
| Yewh Jeg stemte for Futurama ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Family Guy, The Simpsons, & South Park! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 8 | 21. mar 2009 07:41 |
| Online flash Simpsons spil | SocialWarfare | PC & Console Gaming | 7 | 14th Dec 2008 15:45 |
| Amerikansk fodbold på Wembley | evilfantasy | Off Topic Discussion | 8 | 31 oktober 2007 07:26 |
| Family Guy | HistoryGirl | Off Topic Discussion | 18 | 29 oktober 2007 10:35 |
| Er britiske komfortable med amerikansk engelsk? | tangg | Off Topic Discussion | 8 | 28th May 2007 23:38 |
| Thread Tools | |
| |