![]() |
| |||||||
|
| Bekijk Poll Resultaten: Family Guy V The Simpsons Vs American Dad Vs Futurama | |||
| Family Guy | | 7 | 63,64% |
| The Simpsons | | 3 | 27,27% |
| American Dad | | 0 | 0% |
| Futurama | | 1 | 9,09% |
| Kiezers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Zoooo, Vier van mijn meest favoriete programma's. Maar de grote vraag! Wat is de beste ?????Ik moet gaan met Futurama. Bender is amazing .Gelieve te stemmen en te zeggen waarom! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Van de vier de mijne zou worden Family Guy. Want het is gewoon onzin, en grappige onzin bij.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eens te zijn met Alex, Family Guy is pure genialiteit, zelfs wanneer het heeft geen zin!
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Simpsons FTW!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het was nu simpsons family guy ....... de Homer schreeuwt aflevering toen hij ziet het dode lichaam in de steengroeve nog krijgt me in steken, maar na familie jongens zielig over de bovenkant komedie krijgt me: D
| |||
| |||
| LOL Ze zijn het stoppen van The Simpsons voor Futurama in 2008. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waar heeft u dit hoort.
| |||
| |||
| Iedereen weet dit. ![]() Het is een gerucht over het stoppen van The Simpsons, Futurama, maar zal deff terug op. ![]() |
|
| |||
| |||
| oh bedankt voor de clearing dat up Ik was bijna bang er voor een minuite ook blij dat futuramas weer op. |
|
| |||
| |||
| Yewh Ik heb voor Futurama ![]() |