![]() |
|
|||||||
|
| View Poll Results: Family Guy V The Simpsons Vs American pappa Vs Futurama | |||
| Family Guy |
|
7 | 63,64% |
| The Simpsons |
|
3 | 27,27% |
| American pappa |
|
0 | 0% |
| Futurama |
|
1 | 9.09% |
| Velgere: 11. Du kan ikke stemme på denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
SOOOO,
Fire av mine mest favoritt programmer. Men det store spørsmålet! Hva er den beste ?????Jeg kommer til å gå med Futurama. Bender er fantastisk .Vær stemme og si hvorfor! :) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ut av de fire mine ville være Family Guy.
Fordi det er bare tull, og morsomme tullet der.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nødt til å være enig med Alex, Family Guy er ren geniet selv når det ikke gjør noe fornuftig!
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Simpsons FTW!
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
det var Simpsons nå family guy ....... de Homer skriker episoden når han ser den døde kroppen i steinbrudd fortsatt får meg i masker, men na familien fyrene patetisk over toppen komedie får meg: D
|
|||
|
|||
|
LOL
De stopper The Simpsons for Futurama i 2008. ![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvor u høre dette.
|
|||
|
|||
|
Alle vet dette.
![]() Det er et ryktene om stopping The Simpsons, men Futurama vil deff være tilbake på. ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
oh takk for clearing at inntil jeg ble nesten bekymret det for en minuite også glad for her at futuramas igjen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Yewh
Jeg stemte på Futurama ![]() |