![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Family Guy V The Simpsons Vs American Dad Vs Futurama | |||
| Family Guy | | 7 | 63,64% |
| The Simpsons | | 3 | 27,27% |
| American Dad | | 0 | 0% |
| Futurama | | 1 | 9,09% |
| Väljarna: 11. Du kan inte rösta i denna enkät | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| SOOOO, Fyra av mina mest favorit program. Men den stora frågan! Vilken är den bästa ?????Jag blir tvungen att gå med Futurama. Bender är otroligt .Vänligen rösta och varför! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Av de fyra gruvan skulle Family Guy. Eftersom det är bara nonsens, och roligt nonsens där.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måste hålla med Alex, Family Guy är ren geni även när det inte någon mening!
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Simpsons FTW!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det var Simpsons nu familjen kille ....... det Homer skriker episod när han ser de döda kropp i stenbrottet fortfarande får mig stygn men na familjen killar patetiskt överdrivet komedi får mig: D
| |||
| |||
| LOL They're stoppa The Simpsons för Futurama 2008. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vart tog u höra detta.
| |||
| |||
| Alla vet detta. ![]() Det är ett rykte om att stoppa The Simpsons, men Futurama kommer deff vara tillbaka på. ![]() |
|
| |||
| |||
| Åh tack för att rensa upp i var nästan orolig där ett minuite också gärna här som futuramas igen. |
|
| |||
| |||
| Yewh Jag röstade för Futurama ![]() |