mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Fear2 til salg til Free Lol

Reply

Thread Tools
Old 5. maj 2009, 16:18
Donor-Gruppen

Default Fear2 til salg til Free Lol

Alrighty derefter. Jeg fik FEAR 2. Jeg spillede alle de andre FEAR spil og add ons. Jeg sværger, jeg søgte pakken for vanddamp tilhørsforhold, men de mus skrevet det er godt. I HATE Steam, er det en F'ing Computer Virus fra min tankegang. Anyways ............

Jeg åbnede pakken, inden jeg fandt dampen virus ting. Jeg ønsker ikke dampen Virus på min computer. Jeg vil give denne dumme spil for alle, der donerer nok til dette websted for Hybrid at gøre mig en donor medlem. disken, har aldrig været i min computer og licensnøglen er så ren og ren som en Southern Baptist foregiver at være. Jeg tilbød damn ting at Hybrid for en konkurrence, men han sagde contests ikke gør godt her. Jeg betalte fuld pris for denne virus, jeg mener dampbehandles spil, 49,99 (US).

Hvis du ønsker det, donere penge i mit navn til Computer-Saft et beløb accepteres Hybrid til at gøre mig en "donor". Når det rydder, PM mig din postadresse, og jeg vil sende dig denne rotte bastard spillet. Hvis du vil, jeg vil endda sende dig Farcry2. Jeg har brugt de vigtigste for, at en (og slettet det fra min computer som spillet stinker BIGTIME), men hvis det er lovligt Jeg vil sende dig, at en så godt. Jeg forstår virkelig ikke vil, som jeg virkelig ikke hader nogen nok til at sende dem, at spil, men jeg vil, hvis du vil have mig til.
Old 5. maj 2009, 16:21
Administrator Gruppen

Tak.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5. maj 2009, 17:23
Donor-Gruppen

NP Hybrid. Hvis mønstrene eksisterer, vil jeg være startet lige efter jeg "bliver til" en donor lol. Bare min lykke ...........
Old 5. maj 2009, 18:13
Donor-Gruppen

hmm .... jeg vil tage det, men im allerede en donor, og jeg har allerede det lol. y dont u gerne damp? Jeg elsker damp. gør mit liv så meget nemmere!

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 5. maj 2009, 19:16
Donor-Gruppen

Hvordan? Steam er et freaking virus. Da jeg lod det til at køre, var det det sidste, startet op. Det hogged ressourcer. Desuden, hvis jeg er offline, Hvordan kan jeg spille et spil jeg betalt penge for at spille? That's hvordan jeg regnet ud FEAR 2 var et nytteløst Steam spil. Vi havde en storm. Internettet blev ned så jeg kunne ikke spille multi player COD WAW. Jeg besluttede at forsøge FEAR 2. Nay Nay, skal du have en internet conection så dampbehandles kan scanne dit system og afgør, om du kan spille en F'ing spil du har betalt 50 bukke for ............
Old 5. maj 2009, 19:53
Donor-Gruppen

dette er en trække tilbage, men der er en offlinetilstand. fungerer godt for mig. Når jeg går til en venner hus (vi er alle pc-gamere) og jeg wana spille et spil, bare logge på damp, hente og spille! Jeg elsker damp. hvis jeg kunne, ville jeg købe alle mine spil fra dem. den har normalt store priser.
Old 5. maj 2009, 20:25
Donor-Gruppen

Nå købe dette en og give den til en ven.
Old 13. maj 2009, 19:15
Redaktør Gruppen

Jeg afventer en PayPal betaling, så vil vende tilbage til dig i et par dage, når jeg modtager den;)

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 13. maj 2009, 20:46
Donor-Gruppen

Kølig. Jeg vil ud af byen indtil tirsdag anyways. Min niece er at blive gift i en anden stat, vi overlader morgen. Du ønsker, at Farcry2 også?
Old 13. maj 2009, 21:36
Redaktør Gruppen

Er Farcry har multiplayer? Hvis ja ja:)

Edit: Anywho sin 05:43 så im off i seng
Oiche maith

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.