![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Alrighty sitten. Sain FEAR 2. Olen ollut kaikkien muiden FEAR pelejä ja lisätä ons. Vannon Hain paketin, joka LÄMPÖ vakuutettu mutta ne hiiret kirjoittanut se on hyvä. I HATE Höyry, että se on F'ing Computer Virus minun ajatteluun. Anyways ............ Olen avannut paketin ennen Löysin LÄMPÖ virus asia. En halua, että LÄMPÖ Virus Omassa tietokoneessa. Annan tämän typerän pelin joka lahjoittaa riitä tämän verkkosivuilla Hybrid tehdä ME Avunantajana jäsen. levy ei ole koskaan ollut minun tietokone ja lisenssiavain on puhdasta ja puhtaita kuin Southern Baptist teeskentelee olevansa. I tarjosi hemmetin asia Hybrid on kiistänyt, mutta hän sanoi kiistää eivät hyvin täällä. Olen maksanut täyden hinnan tästä Virus, tarkoitan LÄMPÖ pelin, 49,99 (US). Jos haluat sen, lahjoita IN MY NAME Tietokone-Juice määrä hyväksyä Hybrid tehdä minulle "luovuttaja". Kun tämä kirkastuu, PM minulle postiosoitteesi ja aion lähettää sinulle tämän rotan paskiainen peli. Jos haluat, olen jopa lähettää sinulle Farcry2. Olen käyttänyt jakoperusteessa, että yksi (ja poistanut sen pois minun tietokone kuin peli on perseestä BIGTIME), mutta jos se on laillista aion lähettää teille, että yhtä hyvin. En todellakaan halua, koska en todellakaan vihaa ketään tarpeeksi lähettää heille, että peli mutta jos haluat minut. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kiitos.
| |||
| |||
| NP Hybrid. Jos malleja on olemassa, minulla on käynnistynyt oikein, kun olen "tullut" Avunantajana lol. Just my luck ........... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm .... i veisi, mutta im jo avunantaja, ja minulla on jo se lol. y dont u like höyryä? i love höyryä. tekee elämästäni paljon helpompaa!
|
| |||
| |||
| Miten? Höyry on freaking virus. Kun SALLITTUJA sen valua, se oli viimeinen asia, että käynnistynyt asti. Se hogged resursseja. Sitä paitsi, jos olen offline-tilassa, Miten pelata I PAIDE MONEY pelata? Siitä olen tajunnut ulos FEAR 2 oli hyödytön Steam pelin. Meillä oli myrsky. Internet oli laskenut niin en voinut pelata monen pelaajan COD WAW. Päätin yrittää FEAR 2. Ei Ei, sinulla on oltava Internet conection niin LÄMPÖ voi skannata järjestelmäsi ja päättää, jos voit olla F'ing peliä maksetaan 50 taalaa ............ |
|
| |||
| |||
| tämä on kiinnittää takaisin, mutta on offline-tilassa. toimii hyvin minulle. kun lähden joka friends talo (we're kaikki PC-pelaajat) ja i wana pelata, kirjaudu päälle höyryä, ladata ja pelata! i love höyryä. jos voisin, haluaisin ostaa kaikki pelit niistä. tavanomaisesti on suuria hintoja.
__________________ Tietokoneiden osat - http://secure.newegg.com/WishList/Pu...Number=9141625 Monitor - http://www.provantage.com/doublesight-ds-305w ~ 4DBLE00M.htm Ace] |
|
| |||
| |||
| No ostaa tämän yhden ja antaa sen jollekin kaverille. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen odottaa paypal maksetaan, niin saavat takaisin sinulle muutaman päivän kuluttua, kun saan sen;)
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Viileä. I'll olla poissa kaupungista kunnes tiistai anyways. Veljentyttöni on naimisiin toisessa valtiossa, jätämme huomenna. Haluatko Farcry2 myös? |
|
| |||
| |||
| Onko Farcry on multiplayer? Jos näin on kyllä:) Edit: Anywho sen 05:43 niin im pois nukkumaan Oiche maith
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 4 | 18 lokakuu 2009 18:30 |
| Käytetyt Games for Sale | redden137 | CJ Käytetyt Marketplace | 8 | 25 Jul 2009 12:31 |
| Myytävänä: SOLD | SocialWarfare | CJ Käytetyt Marketplace | 0 | 28. marraskuu 2008 19:44 |
| Xbox 360 myytävänä | Spencer2004 | CJ Käytetyt Marketplace | 12 | 22. lokakuu 2008 15:11 |
| Thread Tools | |
| |