vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Fear2 myyntiin vapaa Lol

Reply

Thread Tools
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 16:18
Rahoittajien ryhmän

Default Fear2 myyntiin vapaa Lol

Alrighty sitten. Sain FEAR 2. Olen ollut kaikkien muiden FEAR pelejä ja lisätä ons. Vannon Hain paketin, joka LÄMPÖ vakuutettu mutta ne hiiret kirjoittanut se on hyvä. I HATE Höyry, että se on F'ing Computer Virus minun ajatteluun. Anyways ............

Olen avannut paketin ennen Löysin LÄMPÖ virus asia. En halua, että LÄMPÖ Virus Omassa tietokoneessa. Annan tämän typerän pelin joka lahjoittaa riitä tämän verkkosivuilla Hybrid tehdä ME Avunantajana jäsen. levy ei ole koskaan ollut minun tietokone ja lisenssiavain on puhdasta ja puhtaita kuin Southern Baptist teeskentelee olevansa. I tarjosi hemmetin asia Hybrid on kiistänyt, mutta hän sanoi kiistää eivät hyvin täällä. Olen maksanut täyden hinnan tästä Virus, tarkoitan LÄMPÖ pelin, 49,99 (US).

Jos haluat sen, lahjoita IN MY NAME Tietokone-Juice määrä hyväksyä Hybrid tehdä minulle "luovuttaja". Kun tämä kirkastuu, PM minulle postiosoitteesi ja aion lähettää sinulle tämän rotan paskiainen peli. Jos haluat, olen jopa lähettää sinulle Farcry2. Olen käyttänyt jakoperusteessa, että yksi (ja poistanut sen pois minun tietokone kuin peli on perseestä BIGTIME), mutta jos se on laillista aion lähettää teille, että yhtä hyvin. En todellakaan halua, koska en todellakaan vihaa ketään tarpeeksi lähettää heille, että peli mutta jos haluat minut.
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 16:21
Administrator Group

Kiitos.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 17:23
Rahoittajien ryhmän

NP Hybrid. Jos malleja on olemassa, minulla on käynnistynyt oikein, kun olen "tullut" Avunantajana lol. Just my luck ...........
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 18:13
Rahoittajien ryhmän

hmm .... i veisi, mutta im jo avunantaja, ja minulla on jo se lol. y dont u like höyryä? i love höyryä. tekee elämästäni paljon helpompaa!

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 19:16
Rahoittajien ryhmän

Miten? Höyry on freaking virus. Kun SALLITTUJA sen valua, se oli viimeinen asia, että käynnistynyt asti. Se hogged resursseja. Sitä paitsi, jos olen offline-tilassa, Miten pelata I PAIDE MONEY pelata? Siitä olen tajunnut ulos FEAR 2 oli hyödytön Steam pelin. Meillä oli myrsky. Internet oli laskenut niin en voinut pelata monen pelaajan COD WAW. Päätin yrittää FEAR 2. Ei Ei, sinulla on oltava Internet conection niin LÄMPÖ voi skannata järjestelmäsi ja päättää, jos voit olla F'ing peliä maksetaan 50 taalaa ............
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 19:53
Rahoittajien ryhmän

tämä on kiinnittää takaisin, mutta on offline-tilassa. toimii hyvin minulle. kun lähden joka friends talo (we're kaikki PC-pelaajat) ja i wana pelata, kirjaudu päälle höyryä, ladata ja pelata! i love höyryä. jos voisin, haluaisin ostaa kaikki pelit niistä. tavanomaisesti on suuria hintoja.
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 20:25
Rahoittajien ryhmän

No ostaa tämän yhden ja antaa sen jollekin kaverille.
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 19:15
Moderator Group

Olen odottaa paypal maksetaan, niin saavat takaisin sinulle muutaman päivän kuluttua, kun saan sen;)

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 20:46
Rahoittajien ryhmän

Viileä. I'll olla poissa kaupungista kunnes tiistai anyways. Veljentyttöni on naimisiin toisessa valtiossa, jätämme huomenna. Haluatko Farcry2 myös?
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 21:36
Moderator Group

Onko Farcry on multiplayer? Jos näin on kyllä:)

Edit: Anywho sen 05:43 niin im pois nukkumaan
Oiche maith

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Avast Home Free Vs. AVG Free Version P5200 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 4 18 lokakuu 2009 18:30
Käytetyt Games for Sale redden137 CJ Käytetyt Marketplace 8 25 Jul 2009 12:31
Myytävänä: SOLD SocialWarfare CJ Käytetyt Marketplace 0 28. marraskuu 2008 19:44
Xbox 360 myytävänä Spencer2004 CJ Käytetyt Marketplace 12 22. lokakuu 2008 15:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.