mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Fear2 te koop voor Vrije Lol

Reply

Thread Tools
Old De 5 mei 2009, 16:18
Donor Groep

Default Fear2 te koop voor Vrije Lol

Oke dan. Ik heb FEAR 2. Ik speelde alle andere FEAR games en add ons. Ik zweer dat ik zocht het pakket voor een STEAM aansluiting maar ze muizen getypt GOOD. I HATE Stoom, het is een F'ing Computer Virus door mijn denken. Anyways ............

Ik opende de verpakking voordat ik de stoom-virus ding. Ik wil niet dat de STOOM Virus op mijn computer. Ik geef dit stom spel voor iedereen die doneert genoeg om deze website voor hybride te maken me een donor lid. de schijf is nog nooit in mijn computer en de licentiesleutel is zo zuiver en schoon als een Southern Baptist pretendeert te zijn. Ik bood het verdomde ding aan hybride voor een wedstrijd, maar hij zei wedstrijden niet goed doen hier. Betaalde ik de volle prijs voor dit virus, ik bedoel STEAM spel 49,99 (VS).

Als u wilt, DONEREN in mijn naam naar Computer-Juice een bedrag aanvaardbaar voor hybride te maken me een donor. " Als dat wist, PM me je adres en ik zal u deze rat bastard spel. Als u wilt, zal ik ook u Farcry2. Ik heb de sleutel voor die ene (en verwijderde hem uit mijn computer als de game sucks BIGTIME), maar als het legaal is zal ik u dat een zo goed. Ik echt niet willen, als ik echt geen haat iedereen genoeg te sturen dat spel, maar ik zal als je wil.
Old De 5 mei 2009, 16:21
Administrator Group

Bedankt.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old De 5 mei 2009, 17:23
Donor Groep

NP Hybride. Als patronen bestaan, ik zal worden opgestart nadat ik recht "geworden" een donor lol. Gewoon mijn geluk ...........
Old De 5 mei 2009, 18:13
Donor Groep

Hmm .... ik zou nemen, maar im al een donor, en ik het al heb lol. y dont u like stoom? Ik hou van stoom. maakt mijn leven een stuk makkelijker!

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old De 5 mei 2009, 19:16
Donor Groep

Hoe? Stoom is een freaking virus. Toen ik kon lopen, was het laatste wat dat opgestart up. Het hogged middelen. Trouwens, als ik offline, hoe speel ik een spel dat ik betaald, geld te spelen? Dat is hoe ik dacht dat FEAR 2 was een nutteloos Stoom spel. We hadden een storm. Internet was, zodat ik niet kon spelen met meerdere spelers COD WAW. Ik heb besloten om te proberen FEAR 2. Neen Neen, je moet beschikken over een internet aansluiting, zodat stoom kan scannen uw systeem en beslissen of je kan spelen een F'ing speel je betaald 50 dollar voor ............
Old De 5 mei 2009, 19:53
Donor Groep

dit is een terug getrokken, maar er is een offline modus. werkt goed voor mij. Wanneer ik naar een huis vrienden (we zijn alle PC gamers) en i wana spelen een spel, gewoon inloggen op stoom, downloaden en spelen! Ik hou van stoom. als ik kon, zou ik koop al mijn games van hen. de doorgaans grote prijzen.
Old De 5 mei 2009, 20:25
Donor Groep

Wel koopt deze en geef het aan een vriend.
Old 13 mei 2009, 19:15
Moderator Groep

Ik ben in afwachting van een PayPal-betaling, dus zullen u binnen een paar dagen toen ik ontvangen;)

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 13 mei 2009, 20:46
Donor Groep

Koel. Ik kom van de gemeente tot dinsdag Anyways. Mijn nichtje is trouwen in een andere staat, vertrekken we morgen. U wilt dat de Farcry2 ook?
Old 13 mei 2009, 21:36
Moderator Groep

Is Farcry hebben multiplayer? Zo ja ja:)

Edit: Anywho haar 05u43 zo im off naar bed
Oiche maith

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Avast Home Free Vs. AVG Free Version P5200 Virus, spyware & Security 4 18 oktober 2009 18:30
Gebruikt Games For Sale redden137 CJ Gebruikt Marktplaats 8 25 juli 2009 12:31
Te koop: VERKOCHT SocialWarfare CJ Gebruikt Marktplaats 0 28 nov 2008 19:44
Xbox 360 te koop Spencer2004 CJ Gebruikt Marktplaats 12 22 okt 2008 15:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.