mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Fear2 til salgs gratis Lol

Reply

Thread Tools
Old 5 mai 2009, 16:18
Donor Group

Default Fear2 til salgs gratis Lol

Alrighty da. Jeg har frykt 2. Jeg spilte alle de andre frykter spill og legge ons. Jeg sverger jeg søkte pakken for damp tilknytning men de mus skrevet det bra. I Hate Steam, det er en F'ing datavirus av min tenkning. Anyways ............

Jeg åpnet pakken før jeg fant damp virus ting. Jeg ønsker ikke at damp virus på datamaskinen min. Jeg vil gi dette dumme spillet til alle som gir nok til dette nettstedet for Hybrid å gjøre meg en donor medlem. platen har aldri vært i min datamaskin og lisensnøkkelen er så ren og ren som en Southern Baptist later til å være. Jeg tilbød den jævla ting å Hybrid for en konkurranse, men han sa konkurranser ikke gjøre det bra her. Jeg har betalt FULL pris for dette viruset, jeg mener steam spill, 49,99 (US).

Hvis du ønsker det, doner IN MY NAME til Computer-Juice et beløp akseptabelt å Hybrid å lage meg en "giver." Når det klarner, PM meg din postadresse og jeg vil sende deg denne rotte jævel spillet. Hvis du vil, jeg vil også sende deg Farcry2. Jeg har brukt nøkkelen for at en (og slettet den av min datamaskin som spillet suger BIGTIME), men hvis det er lovlig vil jeg sende deg som en også. Jeg virkelig ikke vil, som jeg virkelig ikke hate noen nok til å sende dem som spillet, men jeg vil hvis du vil.
Old 5 mai 2009, 16:21
Administrator Group

Takk.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5 mai 2009, 17:23
Donor Group

NP Hybrid. Hvis mønstre finnes, jeg vil være oppstart rett etter at jeg "blir" en donor lol. Just my luck ...........
Old 5 mai 2009, 18:13
Donor Group

hmm .... jeg ville ta det, men im allerede giver, og jeg allerede har gjort det lol. y dont u liker damp? Jeg elsker damp. gjør livet mitt så mye enklere!

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 5 mai 2009, 19:16
Donor Group

Hvordan? Steam er en freaking virus. Når jeg TILLATT det å kjøre, det var det siste som oppstart opp. Det hogged ressurser. Dessuten, hvis jeg blir frakoblet, hvordan kan jeg spille et spill jeg betalt penger for å spille? Det var slik jeg funnet ut Fear 2 var en unyttig Steam spill. Vi hadde en storm. Internett var nede så jeg kunne ikke spille multi-spiller COD WAW. Jeg bestemte meg for å prøve å frykte 2. Nei nei, du må ha Internett conection så damp kan skanne systemet ditt og bestemme om du kan spille en F'ing spillet du betalte 50 dollar for ............
Old 5 mai 2009, 19:53
Donor Group

dette er en trekke tilbake, men det er en frakoblet modus. fungerer bra for meg. når jeg går til en venner hus (vi er alle PC-spillere), og i wana spille et spill, bare logge inn damp, laste ned og spille! Jeg elsker damp. hvis jeg kunne, ville jeg kjøpe alle mine spill fra dem. de har vanligvis lave prisene.
Old 5 mai 2009, 20:25
Donor Group

Vel kjøpe dette og gi det til en venn.
Old 13 mai 2009, 19:15
Moderator Group

Jeg venter på en paypal betaling, så vil komme tilbake til deg om noen dager når jeg får det;)

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 13 mai 2009, 20:46
Donor Group

Kjølig. Jeg skal ut av byen til tirsdag anyways. Niesen min er gifte seg i en annen stat, vi drar i morgen. Du vil at Farcry2 også?
Old 13 mai 2009, 21:36
Moderator Group

Har Farcry har multiplayer? Hvis det er slik ja:)

Edit: Anywho sin 05:43 så im off til sengs
Oiche maith

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Avast Home Free Vs. AVG Free Version P5200 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 4 18 oktober 2009 18:30
Used Games For Sale redden137 CJ Brukes Marketplace 8 25 juli 2009 12:31
Til salgs: Selges SocialWarfare CJ Brukes Marketplace 0 28 nov 2008 19:44
Xbox 360 til salgs Spencer2004 CJ Brukes Marketplace 12 22 oktober 2008 15:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.