mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Fear2 till salu för Free Lol

Reply

Thread Tools
Old 5 maj 2009, 16:18
Givargruppen

Okej då. Jag har FEAR 2. Jag spelade alla andra FEAR spel och lägga ons. Jag svär jag sökte paketet till ÅNGA tillhörighet men de möss skrivit det bra. I HATE Steam, det är en F'ing Computer Virus av mina tankar. På något sätt ............

Jag öppnade paketet innan jag hittade ÅNGA virus sak. Jag vill inte att ångan Virus på min dator. Jag ger denna dumma spelet till alla som skänker nog att denna webbplats för Hybridframdrivningssystem att göra mig en givare medlem. skivan har aldrig varit i min dator och licensnyckel är så ren och ren som ett Southern Baptist låtsas vara. Jag erbjöd jävla sak att Hybriddatorer för en tävling, men han bestrider inte det bra här. Jag betalade fullt pris för detta virus, jag menar ÅNGA spel, 49,99 (US).

Om du vill ha det, DONERA i mitt namn till Datorstödd Juice en mängd godtagbara för Hybrid att göra mig en "givare". När det klarnar, PM mig din adress så skickar jag dig denna råtta jävel spelet. Om du vill, jag kommer även skicka Farcry2. Jag har använt nyckeln för att en (och tog bort det från min dator som spelet suger BIGTIME), men om det är lagligt Jag skickar dig som en också. Jag vill inte, som jag verkligen inte hatar någon för att skicka dem att spelet men jag kommer om du vill att jag ska.
Old 5 maj 2009, 16:21
Administrator Group

Tack.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5 maj 2009, 17:23
Givargruppen

NP Hybrid. Om mönster som finns, jag kommer att startas upp direkt efter jag "blir" en givare lol. Precis min tur ...........
Old 5 maj 2009, 18:13
Givargruppen

hmm .... jag skulle ta det, men im redan en givare, och jag har redan det lol. y dont u gillar ånga? Jag älskar ånga. gör mitt liv så mycket lättare!

Mitt System: Upp Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moderkort:
GIGABYTE GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (s):
GTX280
Ljudkort:
ombord (för tillfället)
Hårddisk (s):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk enhet (er):
Klicka på länken i signaturen för mer
Mål / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 Watt)
Kylning:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nätverk / Internet:
DSL medellång
Monitor (s):
30 tum 2650x1600 (snart i alla fall)
Operating System (s):
XP Home
Old 5 maj 2009, 19:16
Givargruppen

Hur? Steam är ett satans virus. När jag gjorde det möjligt att köra, det var det sista som startats upp. Det hogged resurser. Dessutom, om jag är offline Hur spelar jag ett spel jag betalade pengar för att spela? Så jag räknat ut FEAR 2 var en värdelös Steam spel. Vi hade en storm. Internet var nere så jag kunde inte spela flera spelare COD WAW. Jag bestämde mig för att försöka FEAR 2. Nay Nay, du måste ha en Internet conection så ÅNGA kan scanna ditt system och besluta om du kan spela en F'ing spelet du har betalat 50 spänn för ............
Old 5 maj 2009, 19:53
Givargruppen

detta är ett dra tillbaka, men det finns ett offlineläge. fungerar bra för mig. när jag går till ett vänner hus (vi är alla PC-spelare) och i wana spelar ett spel, bara logga in på steam, ladda ner och spela! Jag älskar ånga. Om jag kunde skulle jag köpa alla mina spel från dem. de har i regel kanonpriser.
Old 5 maj 2009, 20:25
Givargruppen

Tja köpa här och ge det till en vän.
Old 13 maj 2009, 19:15
Moderator-gruppen

Jag väntar på ett paypal betalning, så att komma tillbaka till dig i ett par dagar när jag får det;)

Mitt System: Några andra älskare!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moderkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Minne:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINA
Grafikkort (s):
X1950 Pro
Ljudkort:
Hårddisk (s):
2
Optisk enhet (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Mål / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Kylning:
Big Typhoon VX
Nätverk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 13 maj 2009, 20:46
Givargruppen

Sval. Jag kommer vara bortrest till tirsdag iallafall. Min systerdotter gifter sig i en annan stat, vi åker i morgon. Du vill att Farcry2 också?
Old 13 maj 2009, 21:36
Moderator-gruppen

Har Farcry har multiplayer? Om ja ja:)

Edit: Anywho dess 05:43 så im off till sängs
Oiche maith

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.