![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har nettopp fått jobb søker igjen og kom over en mulig jobb. Det er som PC World, spurte jeg for et program, men de sa det ut av programmet er kan jeg fylle ut en CV og siden den i? Jeg sa ok og venstre ... Saken er, jeg har aldri fylt ut et CV før det har alltid vært programmer. Så kan noen gi meg noen tips om hwere å starte og kanskje en link til en mal? Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel noe av det til å omfatte:
Ingen av disse er i noen perticular rekkefølge, akkurat som jeg husket dem, Bare sørg for at du ikke lyver, så vil du mest likley bli funnet ut, er du definitivt ikke vil få jobben. Min System: Først OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En god personlig statement øverst. Dette er det første de leser, og de fleste CVer får chucked i bin etter første linje. Gjør den ærlige og ekte, om hvem du er og hva du kan gjøre. Ellers hva thingie2 sa. Hvilken jobb har du tenkt på? Ikke ett av tech folkens?!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En annen ting kanskje ta med, er et passfoto størrelse bilde av deg selv, hvis mulig.
| |||
| |||
| Stavekontroll og få noen til å lese det! En første oppsummering er nyttig, andre osv. ekspandere på det. Jeg vil si ta en full utdanning historien med kolonner Fra dato - Til dato, der Kvalifikasjoner mottatt (Ikke ta med disse overskriftene om!) Oh, og ikke bruke understreket! ![]() Vis hva slags entusiasme du viser her, og du bør være i orden!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Cheers folkens, bare en ting Ive aldri vært før, bare slags jobb Ive noensinne hadde var bygningen fikse datamaskinene til venner og familie for en liten avgift For hva kan jeg sette under sysselsetting historie? |
|
| |||
| |||
| At du var selvstendig næringsdrivende deltid datamaskinen guru whilst på skolen / uni? I din alder skal du thginking av pensjonere seg ...
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Takk ![]() Så hvor om noe som dette: CV Navn: Daniel Hibberd. Adresse: 41 Sapperton Road, White City, Gloucester, Gl4 6un. Kontaktinformasjon: Hjem Nummer 1, 01452 ****** Hjem Nummer 2, 01452 ****** Mobilnummer, 07 ********* About Me: Jeg elsker å lære nye og interessante ferdigheter. Jeg jobber godt sammen med andre i et team, og like bra på min egen. Jeg er også veldig høflige, tålmodig, vennlig og hjelpsom. Jeg har blitt fortalt jeg har gode kommunikasjonsevner og arbeide godt under press. Utdannelse: Beaufort Community School / Gloucestershire College (Gloscol GC) IKT: A Math er: B Vitenskap: D Engelsk: D Art: A Arbeidserfaring: Næringsdrivende deltid datamaskinen guru mens på college. ( For en kort periode i bygget / reparere maskiner for venner og familie ) Må bare stavekontroll det. Og legge til noe om hobbyer |
|
| |||
| |||
| CV Navn: Daniel Hibberd. Adresse: 41 Sapperton Road, White City, Gloucester, Gl4 6un. Kontaktinformasjon: Hjem Nummer 1: 01452 ****** Hjem Nummer 2: 01452 ****** Mobilnummer: 07 ********* Epost: kanoakavirus@live.co.uk About Me: Jeg elsker å lære nye og interessante ferdigheter. Jeg jobber godt sammen med andre i et team, og like bra på min egen. Jeg er også veldig høflige, tålmodig, vennlig og hjelpsom. Jeg har blitt fortalt jeg har gode kommunikasjonsevner og arbeide godt under press. Utdannelse: Beaufort Community School / Gloucestershire College (Gloscol GC) IKT: A Math er: B Vitenskap: D Engelsk: D Art: A Arbeidserfaring: Næringsdrivende deltid datamaskinen guru mens på college. ( For en kort periode i bygget / reparere maskiner for venner og familie ) Hobbyer og interesser: Jeg elsker å bygge og reparere datamaskiner for venner, familie og alle som trenger hjelp. Socializing med venner, ridning min motorsykkel, bilde / video og musikk redigering. Jeg bruker rundt 2-3 dager i uken på min lokale treningsstudio. Vil dette gjøre? |
|
| |||
| |||
| Its ikke ser ille, men du må legge ut litt annerledes kanskje .. (Før jeg glemmer, er det en veldig dårlig idé å legge inn e-postadressen din på det åpne fora. Robotsøkeprogrammene / spammere får den umiddelbart.) Jeg har vedlagt et eksempel CV, og fylte det med hva u oppgitt. Det vil gi deg noen ideer om ikke annet. Jeg endret personlig statement litt samt å gjøre det leses bedre. Det er også verdt å legge en faksforside, som er utgangspunktet si hvorfor du er rett person for jobben. Det må være et ordentlig brev, adressert og datert osv. Eksempel også inkludert. Sitat:
__________________ serverguy |