menší majetkové -

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Obecná fóra > Vypnout Téma diskuze

Register

Vyhodili za to, že barva nevidomých

Reply

Thread Nástroje
Old 9. června 2009, 07:56
Člen Skupina

Default Vyhodili za to, že barva nevidomých

Dostal jsem padáka bout 3 týdny pro nevidomé jsou barvy, když jsem pracoval jako technik datových center, ale řekl, že vzhledem k H & S problémy, i může pochopit, že vzhledem k elektroinstalační síť kabelů a různých barevných kombinacích vedla na panelech, jako oheň alarmy, klimatizačních jednotek atd. atd., ale im ok s napájecí kabely jako žádný problém tam, co to vůbec

Také jsem šel na pohovor zítra ale nejdřív jsem musel vidět pracovní agentury, aby jim kopii mého pasu a podepsat s nimi, ale jak jsem byl vyhozen z mých předchozích zaměstnání jsem řekl, to je a řekli, že shouldn't přijít do rovnice yiou pokud opravdu chceme být pilot a hádejte, co po odchodu a asi 20 minut poté, co jsem zavolal z kanceláře a řekl jim opravdu líto, ale společnost dont chcete vidět více kvůli svému zbarvení nevidomé

zastává chcanky přinejmenším !!!!!
Old 9. června 2009, 08:00
Administrátor Skupina

By mohl být nápad mluvit s vaší místní Citizens Advice Bureau, není si jist, že je rád, že diskriminovat.

http://www.citizensadvice.org.uk/

Můj systém: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Základní deska:
HP nForce 560
Paměť RAM:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafické karty (s):
Nvidia 7150M Palubní integrované
Zvuková karta:
5.1 Palubní integrované
Pevný disk (y):
250gigabajt 5400ot./min SATA300
Optická mechanika (s):
18x CD / DVDRW DL-ATA
Case / PSU:
Sklad HP
Chlazení:
Sklad HP
Síť / Internet:
10/100 Nic / 10MB Panny Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView širokoúhlý
Operační systém (y):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9. června 2009, 10:31
Dárce Skupina

Jo, mám pravdu s Davem z této one.I 'm barva nevidomé taky, ale nemá příliš velký vliv na můj život. H & S, že věc je celkem Bull *.