mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Fyret for at være Colour Blind

Reply

Thread Tools
Old 9. juni 2009, 07:56
Medlem Gruppen

Default Fyret for at være Colour Blind

Jeg fik fyret Bout 3 uger siden for at være farve blind, når jeg arbejdede som et data center tekniker, de sagde, at det var på grund af H & S spørgsmål, kan jeg forstå, at det på grund af ledninger nettet kabler og de forskellige farver ledede kombinationer på paneler, som ild alarmer, aircondition enheder etc etc men im ok med kabler var ikke noget problem der, hvad så nogensinde

også jeg skulle til en samtale i morgen, men først vil jeg var nødt til at se jobbet agentur for at give dem en kopi af mit pas og tilmelde dig med dem, men da jeg var blevet fyret fra mit tidligere job, jeg sagde det til dem, og de sagde, at shouldn't komme i ligningen virkelig medmindre yiou ønsker at være en pilot og gætte, hvad der efter at have forladt og ca 20 min efter fik jeg et opkald fra agenturet og de sagde virkelig ondt, men selskabet dont ønsker at se dig ikke mere på grund af din farve blind

tager pis at sige det mildt !!!!!
Old 9. juni 2009, 08:00
Administrator Gruppen

Kunne være en idé at tale med din lokale Citizens Advice Bureau, ikke sikker på, at de kan diskriminere sådan.

http://www.citizensadvice.org.uk/

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9. juni 2009, 10:31
Donor-Gruppen

Ja, jeg har ret med Dave om dette one.I »m farve blind for, men det har ikke for meget indflydelse på mit liv. At H & S ting er samlet Bull *.

Den eneste job det kan påvirke dig i, er ting som, lokomotivfører, Pilot (Selvom du stadig kan glide, og være en co-pilot) og andre lignende arbejdspladser.

Jeg tror, du ikke kan tilslutte sig de kræfter, hvis du rød / grøn farve blind enten (at gøre med røbestof jeg tror)

Men i et Data Center?? Det er bare diskrimination, theres intet usikkert om det overhovedet, selvom du har mirakuløst få kabler forvirrede op - alle med perfekt udsyn kan stadig laver en fejl, og det ikke udgør en risiko for liv alligevel.

Held og lykke med at sortere ud

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 9. juni 2009, 11:03
Medlem Gruppen

takket ollie for de positive svar
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ingen rødt blæk i farvebilleder fra Printer dfr200764 Digital Imaging & Printere 2 29 august 2009 10:29
Computer Speaker Cable Farve? Manoj Kumar 234 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 5 30. maj 2009 07:33
Sag LED's, som ændrer farve? pete21 Cases & Strømforsyninger 5 17 marts 2009 20:50
Network konflikt - Connected men blind LittleHobbit13 Networking, Modemer & VoIP 1 11 januar 2008 00:46
Udseende og Temaer, farve proceslinjen etc 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 9 9. sep 2007 07:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.