vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Erotettu olla Väri Blind

Reply

Thread Tools
Old 9 kesäkuu 2009, 07:56
Jäsen

Default Erotettu olla Väri Blind

Sain potkut bout 3 viikkoa sitten, että väri sokea kun olin työskennellyt data center teknikko, he sanoivat se johtui H & S tiedotteet, ymmärrän siitä, että johtoja verkon kaapelit ja erivärisiä johtanut yhdistelmät ja paneelit, kuten palo - hälytys-, ilmastointi-yksikköä jne. jne. mutta im ok kanssa virtakaapelit ei ole ongelma, mikä niin koskaan

myös aioin haastattelussa huomenna mutta ensin minun täytyi nähdä työpaikkojen virasto antaa heille kopion passini ja rekisteröidy heidän kanssaan, mutta koska minulla oli ammuttu minun edellisen työpaikkansa Sanoin tämän heille ja he sanoivat, että shouldnt tulevat yhtälö todella ellei yiou halua olla ohjaajan ja arvaa poistumisen jälkeen ja noin 20 min kuluttua sain puhelun viraston ja he sanoivat todella pahoillani, mutta yhtiö dont halua nähdä sinua enää vuoksi teidän väri sokea

ottaa sauhuta liioittelematta !!!!!
Old 9 kesäkuu 2009, 08:00
Administrator Group

Voi olla ajatus puhua paikallisen Citizens Advice Bureau, ei ole varma, että ne voi syrjiä niin.

http://www.citizensadvice.org.uk/

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 kesäkuu 2009, 10:31
Rahoittajien ryhmän

Joo, olen oikeassa Dave tämän one.I "m väri sokea liikaa, mutta se ei ole liian suuri vaikutus elämääni. H & S asia on yhteensä tiedote *.

Ainoa työpaikkoja se voi vaikuttaa sinuun, on asioita, kuten esimerkiksi, veturinkuljettaja, Pilot (Vaikka voit vielä soljua, ja olla yhteistyössä ohjaajan) ja muita vastaavia työpaikkoja.

Uskon, et voi liittyä voimia jos olet punainen / vihreä väri sokea joko (Voit tehdä merkkikaasuvirta mielestäni)

Mutta on Data Center? Se on vain syrjinnän Theres mitään vaarallisia siitä lainkaan, vaikka et ihmeen saada kaapelit sekava up - kuka tahansa täydellinen näkemys voi vielä tehdä virhe, ja se ei aiheuta vaaraa elämään joka tapauksessa.

Onnea selvittää

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 9 kesäkuu 2009, 11:03
Jäsen

kiitos Ollie myönteisestä vastauksesta
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.