![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Sain potkut bout 3 viikkoa sitten, että väri sokea kun olin työskennellyt data center teknikko, he sanoivat se johtui H & S tiedotteet, ymmärrän siitä, että johtoja verkon kaapelit ja erivärisiä johtanut yhdistelmät ja paneelit, kuten palo - hälytys-, ilmastointi-yksikköä jne. jne. mutta im ok kanssa virtakaapelit ei ole ongelma, mikä niin koskaan
myös aioin haastattelussa huomenna mutta ensin minun täytyi nähdä työpaikkojen virasto antaa heille kopion passini ja rekisteröidy heidän kanssaan, mutta koska minulla oli ammuttu minun edellisen työpaikkansa Sanoin tämän heille ja he sanoivat, että shouldnt tulevat yhtälö todella ellei yiou halua olla ohjaajan ja arvaa poistumisen jälkeen ja noin 20 min kuluttua sain puhelun viraston ja he sanoivat todella pahoillani, mutta yhtiö dont halua nähdä sinua enää vuoksi teidän väri sokea ottaa sauhuta liioittelematta !!!!! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Voi olla ajatus puhua paikallisen Citizens Advice Bureau, ei ole varma, että ne voi syrjiä niin.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Joo, olen oikeassa Dave tämän one.I "m väri sokea liikaa, mutta se ei ole liian suuri vaikutus elämääni. H & S asia on yhteensä tiedote *.
Ainoa työpaikkoja se voi vaikuttaa sinuun, on asioita, kuten esimerkiksi, veturinkuljettaja, Pilot (Vaikka voit vielä soljua, ja olla yhteistyössä ohjaajan) ja muita vastaavia työpaikkoja. Uskon, et voi liittyä voimia jos olet punainen / vihreä väri sokea joko (Voit tehdä merkkikaasuvirta mielestäni) Mutta on Data Center? Se on vain syrjinnän Theres mitään vaarallisia siitä lainkaan, vaikka et ihmeen saada kaapelit sekava up - kuka tahansa täydellinen näkemys voi vielä tehdä virhe, ja se ei aiheuta vaaraa elämään joka tapauksessa. Onnea selvittää
My System: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
kiitos Ollie myönteisestä vastauksesta
|