mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Gestookt voor zijn kleurenblind

Reply

Thread Tools
Old 9 jun 2009, 07:56
Lid Fractie

Default Gestookt voor zijn kleurenblind

i got ontslagen Bout 3 weken geleden voor zijn kleurenblind toen ik werkte als een datacenter technicus, ze zeiden dat het gevolg was van H & S problemen, ik kan begrijpen dat als gevolg van de bedrading netwerk kabels en de verschillende kleur combinaties leidde op panelen, zoals brand alarm, airconditioning units etc etc maar im ok met stroomkabels geen probleem als er wat zo ooit

Ook ik wilde een interview morgen maar eerst moest ik de baan bureau om hen een kopie van mijn paspoort en aanmelden met hen, maar zoals ik was ontslagen uit mijn vorige baan heb ik gezegd dat dit hen en zij zei dat shouldnt komen in de vergelijking echt tenzij yiou willen een piloot en raden wat na het verlaten en ongeveer 20 minuten nadat ik kreeg een telefoontje van het bureau en zij zeiden echt jammer, maar het bedrijf niet willen zien dat u niet meer te wijten aan uw kleurenblind

neemt het pissen op zijn zachtst gezegd !!!!!
Old 9 jun 2009, 08:00
Administrator Group

Wellicht een idee om te spreken met uw plaatselijke Citizens Advice Bureau, niet zeker of ze kunnen discrimineren zo.

http://www.citizensadvice.org.uk/

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 jun 2009, 10:31
Donor Groep

Ja, ik ben goed met Dave op deze one.I ben kleurenblind, maar het niet te veel invloed op mijn leven. Dat H & S is de totale Bull *.

Het enige werk dat van invloed kan zijn op je is dingen als, treinbestuurder, Pilot (Hoewel u kunt nog steeds glide, en een co-piloot) en andere dergelijke banen.

Ik denk dat je niet kan toetreden tot de strijdkrachten als je rood / groen kleurenblind ofwel (te maken met indicatorgas denk ik)

Maar in een Data Center? Dat is gewoon discriminatie, theres niets onveilig over dat helemaal niet, zelfs als je wel wonderbaarlijk krijgen kabels warrige up - iedereen met perfecte visie kan nog een fout maakt, en er geen gevaar voor het leven toch.

Succes met het sorteren van
Old 9 jun 2009, 11:03
Lid Fractie

Ollie dank voor de positieve antwoorden
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Geen Red Ink in kleurenafbeeldingen van Printer dfr200764 Digital Imaging & Printers 2 29 augustus 2009 10:29
Computer luidsprekerkabel Kleur? Manoj Kumar 234 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 5 30 mei 2009 07:33
Zaak-LED's, die van kleur veranderen? pete21 Cases & Power Supplies 5 17 mrt 2009 20:50
Netwerk Troubles - Verbonden maar blind LittleHobbit13 Netwerken, modems & VoIP 1 11 Jan 2008 00:46
Vormgeving en thema's, kleur van de taakbalk etc 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows besturingssystemen 9 9e sep 2007 07:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.