mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Oppsagt for Being Colour Blind

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 07:56
Medlem Group

Default Oppsagt for Being Colour Blind

Jeg fikk sparken bout 3 uker siden for å farge blind når jeg jobbet som et datasenter tekniker, de sa det var grunn til H & S problemer, kan jeg forstå at på grunn av ledninger nettverk kabler og ulike farger ledet kombinasjoner på paneler, som brann alarmer, klimaanlegg enheter etc etc men im ok med strømkabler som no problem det hva så noensinne

også jeg skulle et intervju i morgen men først måtte jeg se den jobben etaten å gi dem en kopi av passet mitt og registrer deg med dem, men som jeg hadde fått sparken fra min tidligere jobb jeg sa dette til dem og de sa at burde komme i ligningen faktisk mindre yiou vil være en pilot, og gjett hva etter forlate og ca 20 min etter at jeg fikk en telefon fra byrået, og de sa virkelig lei meg, men selskapet ikke ønsker å se deg ikke mer grunn til farge blind

tar tisse å si det mildt !!!!!
Old 9 juni 2009, 08:00
Administrator Group

Kanskje en ide å snakke med din lokale Citizens Advice Bureau, ikke at de kan diskriminere slik.

http://www.citizensadvice.org.uk/

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 juni 2009, 10:31
Donor Group

Ja, jeg har rett med Dave på denne one.I skaI farge blind også, men ikke ha for mye innflytelse på livet mitt. Som H & S er total Bull *.

Den eneste jobb det kan påvirke deg i er ting som, Train Driver, Pilot (Selv om det fortsatt glir, og en co-pilot) og andre slike jobber.

Jeg tror du ikke kan delta i styrker hvis du er rød / grønn farge blind enten (å gjøre med tracer tror jeg)

Men i en Data Center? Det er bare diskriminering, Theres ingenting usikkert om det i det hele tatt, selv om du fikk mirakuløst få kabler forvirret opp - alle med perfekt syn kan fortsatt gjøre feil, og det ikke utgjør en fare for liv uansett.

Lykke til med sortering ut

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 9 juni 2009, 11:03
Medlem Group

takket ollie for positive svar
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ingen Red Ink i fargebilder fra Skriver dfr200764 Digital Imaging & Skrivere 2 29 august 2009 10:29
Computer høyttalerkabel Farge? Manoj Kumar 234 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 5 30 mai 2009 07:33
Case LED's som endrer farge? pete21 Bærevesker & Strømforsyning 5 17 mars 2009 20:50
Network Troubles - Connected men blind LittleHobbit13 Nettverk, modem og VoIP 1 11 januar 2008 00:46
Utseende og temaer, fargen på oppgavelinjen osv. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 9 9nde sep 2007 07:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.