![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk sparken bout 3 uker siden for å farge blind når jeg jobbet som et datasenter tekniker, de sa det var grunn til H & S problemer, kan jeg forstå at på grunn av ledninger nettverk kabler og ulike farger ledet kombinasjoner på paneler, som brann alarmer, klimaanlegg enheter etc etc men im ok med strømkabler som no problem det hva så noensinne også jeg skulle et intervju i morgen men først måtte jeg se den jobben etaten å gi dem en kopi av passet mitt og registrer deg med dem, men som jeg hadde fått sparken fra min tidligere jobb jeg sa dette til dem og de sa at burde komme i ligningen faktisk mindre yiou vil være en pilot, og gjett hva etter forlate og ca 20 min etter at jeg fikk en telefon fra byrået, og de sa virkelig lei meg, men selskapet ikke ønsker å se deg ikke mer grunn til farge blind tar tisse å si det mildt !!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje en ide å snakke med din lokale Citizens Advice Bureau, ikke at de kan diskriminere slik.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jeg har rett med Dave på denne one.I skaI farge blind også, men ikke ha for mye innflytelse på livet mitt. Som H & S er total Bull *.
Den eneste jobb det kan påvirke deg i er ting som, Train Driver, Pilot (Selv om det fortsatt glir, og en co-pilot) og andre slike jobber. Jeg tror du ikke kan delta i styrker hvis du er rød / grønn farge blind enten (å gjøre med tracer tror jeg) Men i en Data Center? Det er bare diskriminering, Theres ingenting usikkert om det i det hele tatt, selv om du fikk mirakuløst få kabler forvirret opp - alle med perfekt syn kan fortsatt gjøre feil, og det ikke utgjør en fare for liv uansett. Lykke til med sortering ut Min System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| takket ollie for positive svar |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ingen Red Ink i fargebilder fra Skriver | dfr200764 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 29 august 2009 10:29 |
| Computer høyttalerkabel Farge? | Manoj Kumar 234 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 30 mai 2009 07:33 |
| Case LED's som endrer farge? | pete21 | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 17 mars 2009 20:50 |
| Network Troubles - Connected men blind | LittleHobbit13 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 11 januar 2008 00:46 |
| Utseende og temaer, fargen på oppgavelinjen osv. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 9 | 9nde sep 2007 07:44 |
| Thread Tools | |
| |