menšie majetkové --

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Všeobecné fóra > Vypnúť Téma diskusie

Register

Vyhodili za to, že farba nevidiacich

Reply

Thread Tools
Old 9. júna 2009, 07:56
Člen Skupina

Dostal som padáka bout 3 týždne pre nevidiacich sú farby, keď som pracoval ako technik dátových centier, ale povedal, že vzhľadom k H & S problémami, i môže pochopiť, že vzhľadom na elektroinštalačný sieť káblov a rôznych farebných kombináciách viedla na paneloch, ako oheň alarmy, klimatizačných jednotiek atď atď, ale im ok s napájacie káble ako žiadny problém tam, čo to vôbec

Tiež som išiel na pohovor zajtra ale nejdřív jsem musel vidieť pracovné agentúry, aby im kópiu môjho pasu a podpísať s nimi, ale jak jsem byl vyhozen z mojich predchádzajúcich zamestnaní som povedal, to je a povedali, že shouldn't prísť do rovnice yiou ak naozaj chceme byť pilot a hádejte, co po odchode a asi 20 minút potom, čo som zavolal z kancelárie a povedal im naozaj ľúto, ale spoločnosť dont chcete vidieť viac kvôli svojmu sfarbenie nevidiacich

zastáva chcanky prinajmenšom !!!!!
Old 9. júna 2009, 08:00
Administrátor Skupina

By mohol byť nápad hovoriť s vašou miestnej Citizens Advice Bureau, nie je si istý, že je rád, že diskriminovať.

http://www.citizensadvice.org.uk/

Môj systém: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Základná doska:
HP nForce 560
Pamäť RAM:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafické karty (s):
Nvidia 7150 Palubný integrovanej
Zvuková karta:
5.1 Palubný integrovanej
Pevný disk (y):
250gigabajt 5400ot./min SATA300
Optická mechanika (s):
18x CD / DVDRW DL-ATA
Case / PSU:
Sklad HP
Chladenie:
Sklad HP
Sieť / Internet:
10/100 Nič / 10MB Panny Satelit
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView širokouhlý
Operačný systém (y):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9. júna 2009, 10:31
Darcu Skupina

Jo, mám pravdu s Dave z tejto one.I 'm farba nevidiacich taky, ale nemá príliš veľký vplyv na môj život. H & S, že vec je celkom Bull *.