![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| FØRSTE POST PÅ MIN BRAND NEW COMPY! : D!
Åh mand .... det var helvede og et halvt indstilling denne ting op. sætte det sammen var noget problem. stik, at i dette, hook op fans, uanset. installerer XP var et mareridt. Jeg forsøgte at installere det på min Maxtor 40gig fra min gamle dell setup. det fungerede som en slave drev på det tidspunkt. Jeg forsøgte at installere XP på den, og den holdes fortæller mig "NTLDR mangler". og nægtede at starte op. Jeg regnede ud slags hurtig, at det ikke var i stand til at anvende dette Maxtor drev. så jeg skiftede over til min Western Digital 40 gig, og presto. det var en cinch derfra. nu er jeg alle, der er oprettet og kram, og downloade alle mine gamle apps fra min sidste setup. Jeg må sige ... denne ting er forbløffende. OH MY Gud. Core 2 Duo og 2 GB RAM ... hellig crap. og til sidst gik jeg med en MSI p-35 neo combo mobo. den støtter 1066 hukommelse og kram. så jeg tænkte, at ville være cool. men heldigvis ingen DOA dele. Det var den mest fantastiske side. Jeg blev overrasket. alt arbejdede lige ud af boksen. de eneste problemer jeg havde var fra denne harddisk. men det er over nu. Sam, jeg ved, lige indtil du lykønske mig, så jeg vil takke dig en masse god tid. og Sam, hvis du PM mig med din e-mail, jeg vil sende dig billeder af det. de ledninger inde er lidt rodet. Jeg var nødt til at arbejde tingene på en mærkelig måde, bare for at gøre nogle af dem rækkevidde. Jeg fandt ud af, at PSU blev siddende i bunden af maskinen. så gjort tingene en smule underligt. men hidtil, mand ... Jeg ville ønske, du kunne blive her for at se det. Jeg er meget meget tilfredse ^ ^. Mit system: Ezekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rart at høre Link. Job gjort. Og slet ikke at pm'ing billeder, vi alle ønsker at se 'em.
|
| |||
| |||
| Tillykke. ![]() |
|
| |||
| |||
| godt, se, da jeg var på den gamle hjemmeside, var jeg diskuterer dette bygge med Sam. og jeg lovede at sende ham billeder først. I sidste ende vil uploade dem, men jeg har mine prioriteter. ingen bekymringer. De vil se det. og hvis du vil, kan du se de nøjagtige specs: 40gig WesternDigital IDE HDD 5400 RPM Intel E6750 Core 2 Duo 2,66 GHz Conroe 2 GB G. Skill DDR2 800 MHz hukommelse MSI P-35 Neo Combo Bundkort CoolerMaster sag 3x120mm fans Antec Earthwatts 500 watt PSU ATI Radeon PCI 9250 128MB 16x Asus DVD Combo drev og materiel fans / heatsinks Jeg plan om i sidste ende erstatte skærmkortet og harddisk. skærmkort vil med tiden blive et 8800gt 512 MB, og harddisken vil blive en 160gig 7200rpm Western Digital. det er ... når jeg har penge. Jeg er temmelig drænet efter at opbygge ^^;;; |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hdd shorts ud comp | twiggs396 | Drives & flytbare medier | 10 | 31 marts 2008 08:24 |
| Comp Broken? | chilloutcolin | CPU, bundkort og RAM | 7 | 9 februar 2008 20:11 |
| Comp styrtede ned, nu ikke vil POST | cbell | General Hardware Chat | 10 | 29 januar 2008 17:20 |
| Hvordan til at overføre filer fra døde comp til ny comp | ltlon | Windows-operativsystemer | 3 | 15 januar 2008 15:12 |
| Ny Comp | Elias | General Hardware Chat | 3 | 8 januar 2008 03:12 |
| Thread Tools | |
| |