![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ENSIMMÄISEN POST ON MINUN BRAND NEW COMPY! : D!
Voi mies .... se oli yhtä helvettiä ja puoli, jossa tämä asia asti. että se yhdessä ei ole ongelma. pistoke, että tähän, kytke faneille riippumatta. asentanut XP oli painajainen. olen yrittänyt asentaa sitä omassa Maxtor 40gig minun vanha dell asetukset. se toimi orja ajaa kerrallaan. Yritin asentanut XP: n, ja se pitää kertoa minulle "NTLDR puuttuu". ja kieltäytyi boot. i keksin pois sellaista nopeaa, että se ei voinut käyttää tätä Maxtor asemaan. Siksi olen siirtynyt minun Western Digital 40 keikkaa, ja presto. se oli helppoa sieltä. olen nyt kaikki perustaa ja tavaraa, ja ladata kaikki vanhat apps minun viimeinen asetukset. Minun on sanottava, ... tämä asia on hämmästyttävä. OH MY GOD. Core 2 Duo ja 2 keikat RAM ... pyhä crap. ja lopulta menin kanssa msi p-35 neo combo mobo. Se tukee 1066 muistia ja kamaa. joten ajattelin, että halua olla cool. mutta onneksi ei DOA osia. että oli hämmästyttävä osittain. Olin yllättynyt. Kaikki toimi suoraan laatikkoon. ainoa ongelma minulla oli ollut siitä kiintolevylle. mutta se on nyt. sam, tiedän suoraan sinun onnitella minua, so I'll kiitos paljon etukäteen. ja sam, jos PM minulle sähköpostiosoitteesi, I'll lähettää sinulle kuvia siitä. että johdotuskaaviot sisällä on hieman sekava. Jouduin työn asioita kummallinen tapa vain tehdä joitakin niistä tavoittaa. sain selville, että PSU oli istumisasennon alareunassa kone. niin, että tehdään asioita hieman outoa. mutta niin pitkälle, mies ... Toivotan teille voisi olla täällä, jotta näet sen. Olen erittäin tyytyväinen ^ ^. My System: Hesekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mukava kuulla Link. Työ. Ja puhumattakaan pm'ing kuvia, me kaikki haluamme nähdä ne.
|
| |||
| |||
| Onnittelut. ![]() |
|
| |||
| |||
| No, katso, kun olin vanhat kotisivut, olin keskustellut tästä rakentaa kanssa sam. ja olen luvannut lähettää hänelle kuvia ensin. i lopulta lähettää heille, mutta minulla on omat painopisteet. ei hätää. näet sen. ja jos haluat, voit katsoa tarkat tiedot: 40gig WesternDigital IDE hdd 5400 RPM Intel E6750 Core 2 Duo 2,66 GHz Conroe 2 keikat G. Skill DDR2 800 MHz Muisti MSI P-35 Neo Combo emolevy CoolerMaster Asia 3x120mm tuulettimet Antec Earthwatts 500 W PSU ATI Radeon PCI-9250 128MB 16x Asus DVD combo-asema ja varastoilmoituksista fanit / heatsinks i suunnitelma lopulta korvaa näyttösovittimen ja kiintolevyn. näyttösovittimen lopulta tullut 8800gt 512MB ja kovalevy lopulta olla 160gig 7200Rpm Western Digital. että on ... aina kun minulla on rahaa. Olen melko paljon valutettu jälkeen rakentaa ^^;;; |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hdd shortsit pois pakoll | twiggs396 | Drives & Removable Media | 10 | 31. Maaliskuu 2008 08:24 |
| Pakoll Broken? | chilloutcolin | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 9th Feb 2008 20:11 |
| Pakoll kaatui, nyt ei POST | cbell | Rautatavaran Chat | 10 | 29th Jan 2008 17:20 |
| Miten siirtää tiedostoja kuollut pakoll uusiin pakoll | ltlon | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 15 Jan 2008 15:12 |
| Uusi Pakoll | Elijah | Rautatavaran Chat | 3 | 8. Jan 2008 03:12 |
| Thread Tools | |
| |