mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Eerste bericht over de nieuwe comp: D

Reply

Thread Tools
Old 3 januari 2008, 23:57
Donor Groep

EERSTE POST ON MY BRAND NEW COMPY! : D!

oh man .... het was een hel en een half instelling dit ding op.

om het samen was geen probleem. stekker dat in deze, haak van de fans, wat dan ook.

het installeren van XP was een nachtmerrie. Ik probeerde te installeren op mijn Maxtor 40gig uit mijn oude dell setup. Het was als een slaaf station op dat moment.

Ik heb geprobeerd de installatie van XP op het en het hield me te vertellen 'NTLDR ontbreekt'. en weigerde op te starten. Ik dacht dat soort snel dat zij niet in staat was te gebruiken dat Maxtor schijf. dus ik overgestapt naar mijn Western Digital 40 gig, en presto. het was een makkie vanaf daar. Ik ben nu al opgezet enzo, en opnieuw al mijn oude programma's van mijn laatste setup.

Ik moet zeggen ... dit ding is geweldig. OH MY GOD. Core 2 Duo en 2 optredens ram ... holy crap.

en met het einde ging ik met een MSI-p-35 neo combo mobo. Het ondersteunt 1066 geheugen en stuff. dus ik dacht dat je wel cool.

maar gelukkig geen DOA delen. dat was de meest verbazingwekkende deel. Ik was verrast. alles werkte direct uit de doos. het enige moeite had ik werd van die harde schijf. maar dat is nu voorbij.

Sam, ik weet rechtdoor tot u feliciteren me, dus ik dank u veel verder van de tijd. en Sam, als je PM me met je e-mail, ik stuur je de foto's van. de bedrading binnenin is een beetje rommelig. Ik moest werken dingen in een vreemde manier slechts om enkele van hen te bereiken. Ik ontdekte dat de PSU is gezeten aan de onderkant van de machine. zodat die dingen een beetje raar. maar tot nu toe, man ... ik wens u zou kunnen zijn hier te zien.

Ik ben heel erg tevreden ^ ^.

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 4 januari 2008, 00:02
Donor Groep

Leuk om te horen Link. Werk.

En nooit vergeten pm'ing pics, we willen allemaal zie 'em.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 4 januari 2008, 00:12
Moderator Groep

Felicitaties.

Old De 4 jan 2008, 00:35
Donor Groep

Nou, zie, toen ik nog op de oude website, was ik over dit bouwen met Sam. en ik beloofde te sturen hem de foto's eerst. Ik zal uiteindelijk uploaden, maar ik heb mijn prioriteiten. geen zorgen. u zult zien.

en als u wilt, kunt u de exacte specs:

40gig WesternDigital IDE HDD 5400 RPM
Intel E6750 Core 2 Duo 2,66 GHz Conroe
2 optredens G. Skill DDR2 800 MHz geheugen
MSI P-35 Neo Combo Motherboard
CoolerMaster zaak 3x120mm fans
Antec Earthwatts 500 Watt PSU
ATI Radeon 9250 128MB PCI
Asus 16x DVD combo drive
en materieel fans / heatsinks

Ik ben van plan uiteindelijk op vervanging van de videokaart en de harde schijf. videokaart zal uiteindelijk een 8800gt 512mb, en de harde schijf zal uiteindelijk een 160gig 7200rpm Western Digital. dat is ... wanneer heb ik het geld. I'm pretty much uitgelekt na die bouwen ^^;;;
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.