![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| FØRSTE POST PÅ MIN splitter nye COMPY! : D!
Nei .... det var helvete og en halv sette dette opp. å sette det sammen var ingen problem. plugg som i dette, hekte fansen, uansett. installerer XP var et mareritt. Jeg prøvde å installere det på min Maxtor 40gig fra min gamle dell oppsett. det fungerte som en slave-stasjonen på den tiden. Jeg prøvde å installere XP på den, og det holdt forteller meg "NTLDR mangler". og nektet å støvel. jeg funnet ut hva slags rask at det ikke kunne brukes som maxtor stasjonen. så jeg byttet til mine Western Digital 40 gig, og Presto. Det var enkelt derfra. nå har jeg alle satt opp og sånt, og redownloading alle mine gamle programmer fra mitt forrige oppsett. Jeg må si ... dette er fantastisk. OH MY GOD. Core 2 Duo og 2 gigabyte RAM ... holy crap. og til slutt gikk jeg med et MSI p-35 neo kombinasjonsboksen mobo. den støtter 1066 hukommelse og ting. så jeg trodde det ville vært kult. men heldigvis ingen DOA deler. som var den mest fantastiske delen. Jeg ble overrasket. alt fungerte rett ut av esken. det eneste problemet jeg hadde var fra harddisken. men det er over nå. sam, jeg vet rett opp vil du gratulere meg, så jeg vil takke deg for mye fremover i tid. og sam, hvis du PM meg med din e-post, vil jeg sende deg bilder av den. ledningene inne er litt rotete. Jeg måtte jobbe ting på en merkelig måte bare å gjøre noen av dem nå. Jeg fant ut at PSU er plassert i bunnen av maskinen. slik som gjorde ting litt rart. men så langt, mann ... Jeg skulle ønske du kunne være her for å se det. Jeg er veldig godt fornøyd ^ ^. Min System: Esekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyggelig å høre Link. Jobben gjort. Og never mind pm'ing pics, vi alle vil se dem.
|
| |||
| |||
| Gratulerer. ![]() |
|
| |||
| |||
| Vel, se, da jeg var på den gamle nettsiden var jeg diskuterer dette bygge med sam. og jeg lovet å sende ham pics først. Jeg vil til slutt laste dem opp, men jeg har mine prioriteringer. ingen bekymringer. vil du se den. og hvis du vil, kan du se de nøyaktige spesifikasjoner: 40gig WesternDigital IDE HDD 5400 RPM Intel E6750 Core 2 Duo 2,66 GHz Conroe 2 gigabyte G. Skill DDR2 800 MHz Minne MSI P-35 Neo Combo Hovedkort CoolerMaster Case 3x120mm fans Antec Earthwatts 500 watts PSU ATI Radeon PCI 9250 128MB 16x Asus DVD kombinert stasjon og lager tilhenger / heatsinks Jeg har tenkt på etter hvert erstatte skjermkortet og harddisken. Skjermkortet vil etterhvert bli en 8800gt 512MB, og harddisken vil etterhvert bli en 160gig 7200RPM Western Digital. Det er ... når jeg har penger. Jeg er helt utladet etter at bygge ^^;;; |