![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ser Derby er de første Premier hold, nogensinde blive henvist i marts, jeg aldrig troede id nogensinde se et hold rykke så hurtigt med et mål forskel på -51 og med kun 11pts. er det, fordi de kom op uforberedt købe spillere 3 uger før begyndelsen af den sæson, eller om det er på grund af mesterskabet playoffs, nu gør nogle mennesker kræver, at kun de tre øverste fremmes.
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kender ikke til engelsk fodbold sorry
| |||
| |||
| Nå gaza14 jeg dont ikke meget om skotsk fodbold, men jeg ser Gretna `s boble har briste, og at de er henvist til kun 6pts og en -46 mål diff og at Rangers er gå væk med titlen
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| ahh gøre mig ser slemt vil du ... yeah Thats alle Jeg fik ![]() yeah Gretna er brød, men bliver holdt løbende indtil da slutningen af sæsonen så forhåbentlig Dunfermline vil gå tilbage, men Thats et stort hvis. |
|
| |||
| |||
| jeg dont link fodbold: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| skotsk fodbold sucks sin alle Rangers mod Celtic
| |||
| |||
| Jeg ved m8 troede hjerter ville blande den med med big to i deroppe, men jeg tror, at ejeren fik på den måde, ringer team selections samt tændingsrækkefølge lederen tidligt, hold kaptajn threating strejke, det hele, når galt, men vi kan leve og lære
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| så ret Ciaran de skal flytte dem til Premier League, og de ville så være bunden, og vi kan få nogle gode spil. desværre England plejer acceptere dem ![]() måske de kan tage til Afghanistan Der er nogle rum |
|
| |||
| |||
| Jeg gætte dit ikke et Rangers eller Celtic fan derefter m8, men hvis de gjorde gå til Prem Jeg tror, de vil være mindst midten tabellen
|
| |||
| |||
| ueah men de ville ikke være her og vil give de andre hold penge. hvem ved, hvis de havde flyttet før Gretna måske stadig gå efter sæsonen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fodboldfans: Hvem vil du support? | HistoryGirl | Off Topic Discussion | 17 | 4 januar 2008 11:26 |
| Football Manager 2008 | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 6 | 3 november 2007 16:52 |
| Amerikansk fodbold på Wembley | evilfantasy | Off Topic Discussion | 8 | 31 oktober 2007 07:26 |
| Så fodboldsæson er lige rundt om hjørnet ... | slipend | Off Topic Discussion | 8 | 18 oktober 2007 13:47 |
| Fodbold! | dodgyant | Off Topic Discussion | 1 | 11th Dec 2006 11:51 |
| Thread Tools | |
| |