![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Näen DERBY ovat ensimmäinen pääministerikausi tiimin EVER pudota maaliskuussa, en ole koskaan ajatellut id koskaan nähdä tiimin merkitys niin aikaisin, joiden tavoitteena ero -51 ja vain 11pts. tämä on, koska he valmistautumattomana ostavat pelaajia 3 viikkoa ennen kauden, tai tämä on siksi, että mestaruudesta playoff, nyt jotkut ihmiset vaativat, että vain kolme on edistettävä.
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
![]() My System: redden137
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
En tiedä Englanti jalkapallo pahoillani
|
|||
|
|||
|
No gaza14 i dont ole paljon Scottish Football mutta näen Gretna `s kupla on puhkeamispaineen ja että ne ovat pudota vain 6pts ja -46 maalia diff ja että Rangers ovat kävely pois otsikko
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
ahh tehdä minut näyttämään pahaa sinulle ...
joo thats all i got ![]() joo Gretna ovat rikki, mutta niitä pidetään käynnissä, kunnes sitten lopussa kauden jälkeen toivottavasti DUNFERMLINE palaa, mutta thats iso jos. |
|
|
|||
|
|||
|
i dont linkki jalkapallo: P
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Scottish Football imee sen kaikki Rangers v Celtic
|
|||
|
|||
|
Tiedän M8 ajatuksen sydämet ovat menossa sekoittaa sen kanssa iso kaksi tuolla ylhäällä, mutta mielestäni omistaja sai samalla tavalla, kutsuvan ryhmän valinnat ja räjäytyksessä johtaja varhain, joukkueen kapteeni threating lakkoa,
ne kaikki, kun väärä mutta voimme elää ja oppia
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
niin oikeassa Ciaran ne pitäisi siirtää ne edelleen Premier League ja ne joutuisivat pohjaan, ja voisimme saada joitakin hyviä pelejä.
valitettavasti Englanti tapana hyväksyä ne ![]() ehkä se voi mennä Afganistaniin on jonkin verran tilaa
|
|
|
|||
|
|||
|
Oletan teidän ei Rangers tai Celtic tuuletin sitten M8, mutta jos ne eivät mene sen keskonen mielestäni ne olisi vähintään puolivälissä taulukko
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
ueah mutta he eivät olisi täällä ja antaisi muiden joukkueiden rahaa. kuka tietää, jos ne oli siirretty ennen Gretna saattavat vielä olla menossa jälkeen kauden.
|