![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zie DERBY zijn de eerste eredivisie team, ooit verbannen in maart, heb ik nooit gedacht id ooit een team degraderen zo vroeg met een doelpunt verschil van -51 en alleen met 11pts. is dit omdat ze kwam niet op het kopen van spelers 3 weken vóór het begin van het seizoen, of is dit omdat de playoffs van het kampioenschap, nu sommige mensen eisen dat alleen de top drie worden bevorderd.
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| weet niet hoe Engels voetbal sorry
| |||
| |||
| Nou gaza14 i dont niet veel over het Schotse voetbal, maar ik zie Gretna `s zeepbel is gebarsten en dat zij worden verbannen met slechts 6pts en een -46 doelen verschillenvensters en dat rangers lopen weg met de titel
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| ahh make me look slecht zal je ... yeah thats all i got ![]() yeah Gretna zijn brak, maar worden bewaard gaan tot dan eind van het seizoen daarna hopelijk Dunfermline zal terugkomen, maar dat is een grote als. |
|
| |||
| |||
| i dont link voetbal: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Scottish Football zuigt zijn alle Rangers tegen Celtic
| |||
| |||
| Ik weet m8 dacht harten gingen mengen met met de grote twee in daar maar ik denk dat de eigenaar kreeg in de weg, belt team selecties en stoken de manager vroeg op, team captain threating staking, het allemaal bij het verkeerde, maar we kunnen leven en leren
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| zo recht ciaran moeten zij verplaats ze naar de Premier League en zij zouden dan worden er onderaan en we kunnen nog wat goede spellen. helaas Engeland gewoon accepteren ![]() Misschien kunnen ze gaan naar Afghanistan is er enige ruimte |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je geen Rangers of Celtic fan vervolgens m8, maar als ze naar de Prem Ik denk dat ze zou worden ten minste medio tabel
|
| |||
| |||
| ueah maar ze zouden hier niet moeten zijn en zou de andere teams geld. wie weet wanneer zij waren verplaatst voordat Gretna nog zouden kunnen gaan na het seizoen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Voetballiefhebbers: Who do you support? | HistoryGirl | Off Topic Discussie | 17 | De 4 januari 2008 11:26 |
| Football Manager 2008 | HistoryGirl | PC & Gaming Console | 6 | 3 nov 2007 16:52 |
| American Football Op Wembley | evilfantasy | Off Topic Discussie | 8 | 31 okt 2007 07:26 |
| Dus het voetbalseizoen is net om de hoek ... | slipend | Off Topic Discussie | 8 | 18 okt 2007 13:47 |
| Voetbal! | dodgyant | Off Topic Discussie | 1 | 11 dec 2006 11:51 |
| Thread Tools | |
| |